Petícia za zrušenie kresťanstva na Slovensku

Kontaktujte autora petície

Táto diskusná téma bola automaticky vytvorená k petícií Petícia za zrušenie kresťanstva na Slovensku.


Hosť

#151

2014-07-29 21:19

Kresťanom poradím iba nech si prečítajú 1 Korintanom 2:14. Je to zbytočne sa hádať..
Ľudia ktory neveria, kresťanstvo nezabíja a ani nepodporuje sexismus. Poradil by som vam aby ste si zohnali Bibliu (ak nemáte, www.biblia.sk) a si kukali kontext toho všetkého. Čítam tu knihu uz dlho a ju študujem profesionálne. Viem co tej knihe je napísané. A viem ze tento pán spravil jednu vec a to je ze vytrhol text z kontextu. Nečudujem sa mu, veľa ludí´ to robí.

Ak je to kvoli tomu koncertu, tak kresťanstvo nedokáže zakázať. Je mi to ľúto ze takéto veci sa deju. To je ta nasa ľudská myseľ a sloboda.
dezo

#152 Re: #148 #127

2014-07-29 22:00

maria, no veru je za co :)

ocenujem snahu a cas, ktore si venovala napisaniu daneho komentara a paci mi sposob, akym si to napisala - teda za seba a z vlastnej skusenosti

celkovo tam stale citim to, co som uz (inymi slovami) vycital veriacim v mojom prvom komentari a teda, ze tym, ze ste to zazili na vlastnej kozi a pochopili, sa chtiac-nechtiac staviate do pozicie, ze nieco viete lepsie ako ostatni a ostatni su pre vas 'chudatka', ktorym to este 'nedoplo' a pomaly ma clovek pocit, ze ich lutujete

vzdy ma fascinovalo, ako ludia dokazu byt veriaci a odpojit rozum - teda aspon tak chapem (aj na zaklade prikladu s kufrikom), ze viera funguje - proste veris a neriesis, nechces poznat=pochopit rozumom - ono je to asi jednoduchsie, ako nad tym premyslat a snazit sa to racionalne pochopit. a ked uz nad tym aj niekto zacne rozmyslat a chce byt veriaci, tak si to 'priohne' tak, aby to dokazal 'prehltnut' a ked uz sa k tomu krvopotne dopracuje, tak potom uz len velmi tazko zmeni svoje presvedcenie, pretoze uz nic ine ani nechce skumat a je uzavrety voci vsetkemu ostatnemu