Peticia proti výstavbe parkoviska a polyfunkčného komplexu Dlhe Diely na Hlaváčikovej ul.

Komentáre

#2

Podpisujem, pretoze nesuhlasim so znicenim jednej z mala zelenej plochy co tu este na Dlhych dieloch mame!!

(Bratislava, 2018-04-16)

#3

Nesúhlasím s postupom starostky už s parkovacími kartami, a hlavne zničením zelené, ktorej je na Dlhých dieloch tak malo. Na tom mieste by mala byt vybudovaná zóna, park pre deti, ktoré sa nemajú kde hrať .

(Bratislava, 2018-04-16)

#4

Lebo som proti zničeniu aj poslednej zvyšku zelene, ktore ešte na Dlhych Dieloch zostalo

(Bratislava, 2018-04-16)

#5

Nesuhlasim s tymto zamerom z dovodu znicenia trochu okolitej zelene, dalsieho neziaduceho zvysenia dopravnej vytazenosti a hlucnosti, zmeny okolitej cesty na hlavny tah na/z parkoviska. Taketo parkovisko patri pred nakupne centrum nie na dlhe diely !!! Chceme z danej plochy radsej park pre skulturnenie nasej domacej lokality...

(Bratislava, 2018-04-16)

#13

Chápem nutnosť parkovacich miest, ale 1 parkovaci dom na Hlaváčikovej 35 sa už nachádza. Naletová zeleň oproti je denne využívaná psičkarmi. Akceptujem parkovanie zasadené v kopci, so zelenou strechou, ale nie voľné parkovacie státie. Skôr uvažujme o rekultivacii zelene.

(Bratislava, 2018-04-17)

#14

Zásadne nesúhlasím

(Bratislava , 2018-04-17)

#16

V danej lokalite je kludné prostredie, kvôli ktorému som sa sem nasťahovala a kvôli ktorému túto lokalitu tiež ľudia vyhľadávajú. Zástavbou sa ohromne zvýši objem hluku a dopravy a pohodové bývanie sa zmení na hlučnú ulicu - z toho dôvodu s akoukoľvek dodatočnou výstavbou na beztak úzkej Hlaváčikovej ulici NESÚHLASÍM.

(Bratislava, 2018-04-17)

#17

Na hlavacikovej je pekne a klud, parkovisko tuto pokojnu lokalitu len narusi.

(Bratislava , 2018-04-17)

#18

Podpisujem túto petíciu lebo nesúhlasím s ďalším zahustenímn výstavby v lokalite Dlhé diely. Navrhované riešenie nerieši zlú situáciu s parkovaním. Mesto by molo nachádzať spôsoby ako motivovať ľudí aby viac používali na prepravu bicykle a elektrobicykle.

(Bratislava, 2018-04-17)

#21

Nesuhlasim kvoli tomu, ze tato pokojna cast je vo velkom vyuzivana aj mamickami na kocikovanie a na pokojne prechadzky. Uvitala by som radsej ihrisko, park kde sa deti mozu hrat. Kedze tu v okoli nieco take chyba.

(Bratislava, 2018-04-17)

#22

Pridávam sa k návrhu vybudovania ihriska pre deti, na DD pri počte detí je nedostatok ihrísk.

(Bratislava, 2018-04-17)

#28

Parkovanie sa tým nezlepší, keďže súčasťou zámeru je aj bytová výstavba a parkovacie miesta, ktoré sa tým plánujú, nepokryjú ani požiadavky nových majiteľov bytov a nebytových priestorov, ktoré vzniknú, zvýši sa hluk, znečistenie a frekvencia áut v tejto lokalite.

(Bratislava, 2018-04-17)

#33

podporujem peticiu a nesuhlasim s navrhom planovanej výstavby.

(Bratislava, 2018-04-17)

#34

Zásadne nesúhlasím s ďalšou výstavbou a zničením posledného voľného kúska zelene na sidlisku.

(Bratislava, 2018-04-17)

#37

podpisujem peticiu a nesuhlasim s navrhom planovanej výstavby

(Bratislava, 2018-04-17)

#38

Uvedená lokalita je maximálne nevhodná na výstavbu. Dôvod. Zlá infraštruktúra, nemožnosť parkovania na Hlaváčikovej ul,Jedno z posledných zelených častí na Dlhých Dieloch. Zničenie detského ihriska a vysadenej zelene. Parkovisko je len zavádzanie obyvateľstva. Vzdialenosť parkoviska od obytných domov by bola aj tak veľká.

(Bratislava, 2018-04-17)

#39

nech si Navrhovateľ: SPV Dlhé Diely s.r.o., Bellova 3, 040 01 Košice; stavia v Košiciach a nie na mieste zelenej lúky.

(Bratislava, 2018-04-17)

#40

Podpisujem, Dlhé diely sú už aj tak veľmi prehustené stavbami. V minulosti miesto avizovaných parkov a zelene postavili domy.

(Bratislava, 2018-04-17)

#42

treba poriesit ine podstatnejsie zalezitosti a setrne pristupovat k vystavbe nakolko Dlhe diely su skoro len velka betonka.....

(Bratislava, 2018-04-17)

#46

Byvam na Hlavacikovej ul. a uz je to tam teraz jedna velka katastrofa! V ziadnom pripade nemozeme dovolit aby tam vyrastla dalsia ostara a pribudali tam ludia a auta! Zachovajme si povodne prostredie a hlavne ZELEN!

(Bratislava, 2018-04-18)

#54

Podpisujem petíciu, kedže som tiež obyvateľkou DD a som proti redukovaniu zelene na sídlisku!!!

(Bratislava, 2018-04-18)

#56

Podpisujem lebo je to krásna zelena plocha ktorá by mala ostať neporušená.

(Bratislava , 2018-04-18)

#57

Podpisujem, lebo som za zachovanie zelene a vytvorení oddychovej zóny

(Bratislava , 2018-04-18)

#58

Nesúhlasím, aby na prípadne prenajatom pozemku od Hlavného mesta SR Bratislavy, bola povolená plánovaná výstavba „Polyfunkčného komplexu Dlhé Diely“ (3 polyfunkčných objektov). Toto miesto má určite lepšie využitie pre obyvateľov Hlaváčikovej ulice, ako aj okolitých ulíc, napr. v podobe oddychovej zóny s detskými ihriskami. Celé Dlhé Diely sú už teraz dosť prehustené a skôr by sa malo uvažovať ako zlepšiť podmienky bývania a trávenia voľného času pre jeho terajších obyvateľov a nie stavať za každú cenu na akomkoľvek kúsku zatiaľ voľného pozemku. Uvádzaný dôvod na uzavretie nájomnej zmluvy na dobu neurčitú za účelom výstavby nových parkovacích miest pre terajších obyvateľov Hlaváčikovej ulice (prípadne aj ďalších ulíc), s celkovou kapacitou max 99 parkovacích miest, sa zdá byť len akýmsi zastieracím manévrom, o čom môže svedčiť aj plánovaná výstavba 3 polyfunkčných objektov spoločnosťou SPV Dlhé Diely s.r.o.. Táto totiž nielenže zvýši počet obyvateľov Hlaváčikovej ulice, ale aj ich celkové nároky na parkovanie, zhorší dopravnú zaťaženosť ako aj hlučnosť tohto doteraz kľudného miesta.

(Bratislava, 2018-04-18)

#65

Nesuhlasim s planovanou vystavbou, ktora jednak zastava uzemie s volne pristuponou zelenou a zaroven zvysi hustotu dopravy, ktora uz v dopravnych uzloch ani nema dalsiu kapacitu. Zaroven v sucasnom stave ulice Jamnickeho a Dlhie diely I. ani nie su riadne prejazdne v celom profile. Ulica Dlhe diely I je v havarijnom stave s mnozstvom jam , co pri zatazeni nakladnou dopravou otrasmi narusa statiku prilahlych nehnutelnosti. Tento jav uz aktualne nastal a dalsie zhorsenie je nepripustne.

(Bratislava, 2018-04-18)

#66

Neprípustné. Prispejú tým len k už teraz nezvládnuteľnej dopravnej situácie..

(Bratislava, 2018-04-18)

#67

Dlhe diely su výstavbou prehustené,čo sposobuje problemi s parkovaním a zhoršovaním životného prostredia

(Bratislava, 2018-04-18)

#76

Dlhe diely su zastavane az az. Automobilovu dopravu, ci uz dynamicku alebo staticku treba zredukovat, nie rozsirovat proestor, ktory okupuje. Nemusime platit este znizenejsou kvalitou zivotneho priestoru za to, ze niekto ako developer zase zarobi.

(Bratislava, 2018-04-18)

#92

Podpisujem, lebo na Dlhých dieloch je už príliš veľa vystavaných bytových komplexov, a veľmi málo priestoru na zeleň, odpočinok

(Bratislava, 2018-04-18)

#100

Je to ta vystavba, ktoru chcel robit Cahoj (spoločnik v SPV Dlhe Diely) uz pred volebnym obdobim Cahojovej. Vtedy sa to stoplo.
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=85610&SID=2&P=1

(Bratislava, 2018-04-19)

#101

Podpisujem, lebo nesúhlasím absolútne s touto výstavbou!

(Bratislava, 2018-04-19)

#106

Nechceme zit ako “haringy”

(Bratislava, 2018-04-19)

#109

Podpisujem, pretože nesúhlasím s ďalšou výstavbou. Všade sú len stavby, parkoviská, úzke cesty. Je tu málo slušného a upraveného verejného priestoru na trávenie voľného času vonku, v komunite. Dlhé Diely a v podstate celá Bratislava sa tak mení na noclaháreň, na predražený hostel.

(Bratislava, 2018-04-19)

#113

Podpisujem, pretože:
- NESÚHLASÍM so zničením jednej z mála zelenej plochy, čo tu este na Dlhých dieloch máme!! V danej lokalite je kľudné prostredie, kvôli ktorému som sa sem nasťahoval a kvôli ktorému túto lokalitu ľudia vyhľadávajú na oddych a regeneráciu síl. Na tom mieste by mala byť vybudovaná zóna/park pre deti, ktoré sa nemajú kde hrať!
- Ide o ďalšie nežiadúce zvýšenie dopravnej záťaže a hlučnosti, zmeny okolitej cesty na hlavný ťah „na“ a „z“ parkoviska.
- Navrhované riešenie nerieši zlú situáciu s parkovaním. Parkovanie na Dlhých dieloch sa nezlepší, keďže súčasťou zámeru je aj bytová výstavba. Parkovacie miesta, ktoré sa popri tejto výstavbe plánujú nepokryjú ani požiadavky nových majiteľov bytov a nebytových priestorov, ktoré tam vzniknú.
- som zásadne PROTI REDUKOVANIU ZELENE na sídlisku

(Bratislava, 2018-04-19)

#122

Nesúhlasím s ďalšou výstavbou v už aj tak veľmi zastavanej časti DD. Prečo sa nestavajú veľkokapacitné parkovacie domy ? napríklad s dvoma podzemnými a 4 nadzemnými podlažiami? Vyriešil by sa problém parkovania na DD a zachoval by sa ten posledný kúsok zelene na DD, o ktorý sa mimochodom správa mesta vobec nestará!

(Bratislava, 2018-04-19)

#123

Nesúhlasím s ďalším zahusťovaním jedinej zostávajúcej potenciálnej zelenej zóny na DD, riešil niekto prístupovú cestu ktorá je v niektorých častiach vlastne chodníkom?

(Bratislava, 2018-04-19)

#125

Vyjadrujem nesúhlas s výstavbou parkoviska a polyfunkčného komplexu.

(Bratislava, 2018-04-19)

#126

Je to jedno z posledných zelených miest na dlhých dieloch, vhodné by bolo rozšíriť detské ihrisko, v žiadnom prípade nie to zastavať!!!!!!! Je to nonsense, neverím vlastným očiam

(Bratislava, 2018-04-19)

#133

Podpisujem lebo nesuhlasim s vystavbou.

(Bratislava, 2018-04-19)

#135

Podpisujem

(Bratislava, 2018-04-19)

#136

podpisujem

(Bratislava, 2018-04-19)

#137

Podpisujem

(Bratislava, 2018-04-19)

#138

Podpisujem lebo negatívne ovplyvňuje života obyvateľov.

(Bratislava, 2018-04-19)

#139

Nesúhlasím s výstavbou. Nech zostane trochu zelene, čo tu máma.

(Bratislava, 2018-04-20)

#142

Podpisujem, za záchranu zelene

(Bratislava, 2018-04-20)

#146

Elena Lintnerová

(Bratislava, 2018-04-20)

#149

Celý projekt zaberie aj zvyšky zelene na Dlhých Dieloch. Zhoršilo by to nielen dopravnú situáciu, ale prinieslo by to určite aj viac hluku a to nielen počas výstavby. Áno, treba budovať parkoviská, ale nie takýmto spôsobom.
Súhlasím, aby sa dodržal pôvodný plán vybudovať oddychovú a relaxačnú zónu.

(Bratislava Dlhé Diely, 2018-04-20)

#150

Podpisujem, lebo som za zachovanie zelene na tomto sídlisku a súhlasím s autorom petície

(Bratislava, 2018-04-20)

#155

Podpisujem lebo som zasadne proti výstavbe činžiakov na jedinom kúsku zelene v okoli.

(Rimavská Sobota , 2018-04-20)

#156

Zásadne som proti výstavbe parkoviska a polyfunkčného komplexu, je potrebné ponechať priestor na oddychovú a relaxačnú zonu, zachovať posledne zvyšky zelene už aj tak v nadmerne zastavaných Dlhých Dielov...

(Bratislava, 2018-04-20)

#161

Nakoľko v danej časti býva veľmi dobrá známa a je pre deti aj celú rodinu výstavba relaxačnej zóny užitočnejšou voľbou ako betónové parkovacie miesta !

(Dubovce pri Skalici , 2018-04-20)

#162

Nesúhlasím z výstavbou parkoviska na uvedenom KOPCI ! Je to jedno z posledných miest na sánkovanie a ine hry na DD. Toto je iba predpríprava salamovou metodou na dalsiu planovanu vystavbu v susedstve. Pozemky sice vlastni Kamaras, ale povodny vykup realizoval kupodivu Čahoj. Čiže účelová zmena aby sa meno Čahojovcov nevyskytovalo pred voľbami. To bolo starostkyných rečí o lúčke pre Vćely a Motýle. Klamstvo ako obvykle.

(Bratislava, 2018-04-20)

#163

Podpisujem, lebo rezolútne nesúhlasím s výstavbou. Dlhé diely sú už dávno katastrofálne zahustené, nie je v prospech obyvateľov riešená infraštruktúra ani oddychové zóny a každou takouto súkromnou aktivitou sa znovu znižuje kvalita života nás všetkých.

(Bratislava, 2018-04-20)

#172

Podpisujem, aby sa zachovali aspoň zostávajúce zelené plochy, nakoľko Dlhé Diely sú už teraz príliš zastavané.

(Bratislava, 2018-04-20)

#173

Lebo je to nezmysel. Žijeme v betonovej záhrade.

(Bratislava, 2018-04-20)

#176

Zachovajme aspoň posledný kúsok zelene na tomto prehustenom sídlisku!

(Bratislava, 2018-04-20)

#177

parkovisko a polyfunkcny komplex na danom mieste nedava ziaden zmysel. ide o okrajovu cast dlhych dielov, kde uz dnes je pristup komplikovany. je to posledna prijemna zelena cast, tak ju vyuzime rozumne. verim, ze park a zelena zona by bola pre vsetkych obcanov rozumne riesenie, ako dalsia budova a asfaltove plochy.

(Bratislava, 2018-04-20)

#183

Nevhodne riesenie

(Bratislava, 2018-04-20)

#191

Nesúhlasím s výstavbou parkovacích miest a polyfunkčného objektu na Hlavacikovej ulici v Bratislave.

(Bratislava, 2018-04-20)

#193

sídlisko Dlhé diely je už neúnosne prehustené.
proti pôvodným plánom tu postupne od r 2000 pribudlo veľa stavieb a s nimi aj množstvo ďalších obyvateľov ,pričom absentovalo komplexné myslenie. developerom bolo dovolené sem napchať nové stavby a teraz sa tu tlačíme .
už stačilo.

(Bratislava, 2018-04-20)

#194

Děti by měly vědět co je to tráva, kytičky, stromy a jak voní.
Beton a asfalt jim rozhodně neprospějí.
Je ve městech těchto poly.... málo?

(Bratislava, 2018-04-20)

#196

Oblasť je silne prehustená a nemá adekvátne prístupové cesty.

(Bratislava, 2018-04-21)

#200

By am v tesnej blizkosti

(Bratislava , 2018-04-21)