Význa na zrušenie žiadosti mesta Šale pod číslom 1356/2020/OSmaZM/1080

Komentáre

#8

Podpisujem

Maria Hrajnohova (Šala, 2020-01-30)

#9

Máme dvoch psov plemena americký stafordšírsky teriér. Nie sme síce zo Šale, ale podporím petíciu, pretože nesúhlasím s vyjadrením mesta..!

Žanet Kolečániová (Trnovec nad Váhom , 2020-01-30)

#10

Považujem rozhodnutie mesta za nezmyselné a diskriminačné.

Kristína Wenzlová (Šaľa, 2020-01-30)

#12

Totálny nezmysel

Viktória Kriegerova (Trnava, 2020-01-30)

#13

Niesom zato aby sa museli zbavit psa!!! Ina rasa nikomu nevadi.

Andrea Žitňáková (Trnava, 2020-01-30)

#14

Mam trvalý pobyt v Trnovci nad vahom ale som Šalanka aj aj v šali žijem

Laura Miskova (Trnovec nad vahom, 2020-01-30)

#16

Toto je úplný nezmysel čo dali ako dôvod každý pes je nebezpečný bez ohľadu na rasu!!!

Kristína Kárasová (Šaľa, 2020-01-30)

#20

Síce aktuálne nežijem v Šali, odkedy som sa vydala, ale pochádzam odtiaľ narodila som sa tam a žijú tam moji rodičia a veľa mojich známych. Často sem chodím. Osobne mám štyroch psov, z toho dvoch stafordov, ale v dome. A v živote nikomu neublížili, nevidím v tom problém, aby pes bol aj v byte keď je vychovaný. Považujem správanie mesta za diskrimináciu!

Veronika Kollárová (Močenok, 2020-01-30)

#21

Nesúhlasím s rozhodnutím mesta Šaľa

Kristína Berkyová (Galanta , 2020-01-30)

#24

Zmieneny pes nepatri k plemenu Americky stafordsirsky terier, kedze pes nema preukaz povodu, nie je mozne bez genetickych testov, prevedenych v overenych a certifikovanych laboratoriach, urcit jeho prislusnost ku konkretnemu plemenu a teda sa jedna o krizenca.
Jedna sa o stena a teda mesto nemoze predmetneho psa oznacit za nebezpecneho, kedze pes nesposobil zranenie ani inemu psovi ani cloveku.

Nikola Móri (Šaľa, 2020-01-30)

#28

To čo uviedlo mesto Šaľa nieje pravdivé na kolko poznam velmi dobre tie “bojové plemená” ako bolo uvedené,

Michal Lencse (Banská Bystrica, 2020-01-30)

#29

Nemam trvalý pobyt v Šali ale s nesúhlasím s vedením mesta šale

Veronika Urgeova (Tesedikovo, 2020-01-30)

#41

Je to diskriminace, jak všichni, co psa vlastníme nebo jsme někdy vlastnili víme, ze agresivita a nebo špatná výchova není o rase ale o člověku!! Pokud se psem nebyly nikdy žádné problémy, proboha proč taková šikana???

Nikola Hájková (Praha, 2020-01-30)

#42

Bojové plemeno neexistuje.

Judita Darázsová (Tešeedíkovo, 2020-01-30)

#45

..lebo bojové plemeno neexistuje. Od mesta Šaľa to považujem za diskrimináciu.

Natália Gašparíková (Partizánske, 2020-01-30)

#51

Nie kazdy bull pes je zabijak ,toto je hanba na cely urad ze to ludia nevedia ,hlavne tí čo to rohodnutie podpisali ..

Monika Szalayova (Hájske 415, 2020-01-30)

#62

Nestotožňujem sa s názorom mesta a nezmyselným diskriminačným listom!!!!!!

Taťjana Lenická (Šaľa Veča , 2020-01-30)

#64

Podpisujem, lebo predpoklady plemena môžu byť priaznivo ovplyvnené výchovou majiteľa. Majiteľov konkrétneho psíka poznám a viem, že tento Amstaff nebude mať nikdy sklony k agresivite. Sama som majiteľkou dvoch pitbullov a ich agresivita spočíva v tom, že návštevy nám “ulížu k smrti”.

Michala Polenová (Hájske, 2020-01-30)

#67

Osobne poznám rodinu, pes nieje zlý, a nieje to vec že sa ho zbavíme zo dňa na deň

Tímea Mészárosová (Šaľa, 2020-01-30)

#73

Podpisujem, lebo nesúhlasím s týmto.

Petra Beňovská (Šaľa, 2020-01-30)

#75

Nonsens. Mám dobermana a vrcholne mi už lezie na nervy ako sú automaticky veľké psy brané za zlé, pritom tie malé, nevyrovnané a neposlušné psy sú xkrát horšie.

Simona Tóthová (Šaľa, 2020-01-30)

#77

Pretoze je to diskriminacne, laicke a vecholne neeticke. Mam trvaly pobyt v Galante ale zijem roky v Sali.

Robert Meszaros (Galanta, 2020-01-30)

#78

Podpisujem lebo to co je napisane v stanovisku mesta nieje pravda kedze stafordcirsky terier nieje ziadne bojove plemeno ale spolocenske kedze ziadne bojove plemena neexistuju

Zuzana Donicova (Prievidza, 2020-01-30)

#79

Nesouhlasim s obci Sala

Jana Halova (Bravantice, 2020-01-30)

#81

Podepisuji tuto petici, protoze bojove plemeno neexistuje. Omezenost obyvatel mesta a pani starostky je prekvapujici. Neexistuje spatny pes, jen spatny majitel psa. Pokud se pejsek nesnese s ostatnimi pejsky, neni to plemenem ale povahou psa. Nesnest s ostatnimi pejsky se muze i civava. ;)

Denisa Šteinerová (Mariánské Lázně, 2020-01-30)

#82

Lebo je svinstvo že človek nemá právo mať svojho psa ani nič neurobil ..pes sa má dobre a nikoho neohrozuje je to veľmi milý psík,, to sa nesmie diať v tejto republike a čo to je za mesto sala

Drahomira Menegakisova (Kosice, 2020-01-30)

#83

Podpisujem lebo mám doma tie iste plemena a viem že všetko je o výchove psa. Považujem to celé za nedorozumenie nakoľko som si iste že ktomu došlo kôli nedostatku znalosti a skusenosti s daným plemenom zo strany mesta a dotyčného úradníka.

Tamás Vincze (Trnovec nad Váhom , 2020-01-30)

#84

Podpisujem preto lebo tiež mame psíka a viem s vžiť do koži mladej rodiny.. Naša rodina psíkov miluje nech je akýkoľvek zlý či dobrý. Pani na MsÚ by sa mala zamysliet.

Veronika Veghova (Šala, 2020-01-30)

#88

Podpísem to aj keď nie som zo ŠALE , hlavne preto lebo aj ja ma štvornoheho maznáka a viem sa vžit do ich kože aké by to bolo bez toho ,,bojového" plemena žiť. Bolo by to rovnaké cítenie jak keby jemu/jej (osobe ktorá toto vyslala) povedaly že sa musí vzdať svojho dieťať lebo napr.:je upištané, nevychované atď.... dôvodov by bolo hoc kolko
Pes už tiež nie je VEC a vela ludí bere tieto štvornohé stvorenia jak súčasť rodiny....
Držím palce nech Vám to výjde a mohly mať svojho miláčka pri sebe

Zuzana Győrögová (Vozokany okr Galanta, 2020-01-30)

#89

Podpisujem, lebo mám OZ Zachranna stanica ANIMAL. Venujem sa výchove, výcviku, prevýchove psov typu bull a moloss a tiež ich záchrane. Záchrannú stanicu mám v prostredí rodinného domu. Nemám koterce a psíky sú dnu alebo von. Okrem toho som matka 2 ročného dieťaťa, ktoré tu žije so mnou a od malička je v styku so psami typu bull a moloss a aj s tými, kt. ku nám prišli na prevýchovu.
Teraz k veci:
•Je absolútne nepriatelné, aby v 21. storočí v roku 2020 v demokratickej krajine si občan nemohol vybrať rasu psa, ktorú chce chovať. •Pojem bojové plemeno neexistuje.
•Bull psi boli odjakživa veľmi vernými psami a hlavne rodinnými a ochrancami. Nie sú to žiadne krvilačné beštie, iba obyčajné psi, ktoré vyžadujú ako KAŽDÝ pes pozornosť, lásku a výcvik. Je však na majiteľovi, aby to zvládol a psovi sa venoval, nakoľko ON je zodpovedný za to, čo ku sebe pripútal.
•Ako dlhoročný kynológ Vám dám ruku do ohňa za to, že psi typu bull sú tým najmenším problémom pre Vaše mesto aj z len psíčkárskeho pohľadu, nakoľko práve majitelia bull psov sú väčšinou tými, kt. si reálne uvedomujú potreby svojho psa na rozdiel od psíčkarov s malými alebo strednými psami, ktorým výchova svojich miláčikov absolútne nič nehovorí.
•Ak pes nemá rodokmeň, nemôžete určiť rasu aj keby jej bol pes podobný, lebo jedudochu je to LEN KRÍŽENEC a tým pádom nepoznáte rodičov, ani jeho predpoklady psychického alebo fyzického rast a nikde by ste nepochodili s tým, že vy ste psovi jednoducho rasu určili.
•Pevne verím, že v tomto prípade zvíťazí zdravý rozum a úsudok nad ľudskou nevedomosťou, ktorej je dôkazom vyjadrenie mesta Šaľa ku držaniu psa v nájomnom byte.

Žiaden pes ani nebezpečný pes, ktorý už dostal červenú známku nie je neprevychovatelný a je len tak nebezpečný, ako jeho majiteľ sám.

Ak považujete ľudí, ktorým ste prenajali bytové priestory za slušných ľudí, je absolútne nepriatelne chcieť vylúčiť z ich rodiny štvornohého člena len na základe vlastného úsudku a ako učiteľka MŠ tvrdím, že v prípade ak sú tam deti, môžete svojím konaním spôsobiť deťom hlbokú traumu, nakoľko so psíkom môžu mat vybudované silné puto a odlúčenie môže mať následky na ich další psychický vývoj.

S pozdravom Veronika Macková
OZ Zachranna stanica ANIMAL

Veronika Mackova (Kuzmice, 2020-01-30)

#95

Sama mám doma Amerického stafordšírskýho teriéra s kterým jezdím za mladšíma sestrama (7,8let) a vždycky by je akorát láskou ulíbal. Se všemi psy vychází lepší plemeno jsem si nemohla pořídit! Staforda jsme měli když jsem byla malá vyrůstali jsme spolu a tyto plemena jsou milující a hodní psy. Jediný problém jsou předsudky lidí kteří se nikdy s touto rasou nesetkali a sami si radši koupi čivavu, která je agresivní na všechny jen štěká. Sousedi mají krysaříka a toho když potkám na chodbě se svým Amstaffem tak krysařík je uřvaný, vrčí a útočí na mého psa a můj pes je na ní tak opatrný vždy si lehne na zem a chtěl by si hrát nikdy by nikomu neublížil. Jen v případě že by bránil mě nebo někoho z mých blízkých.

Tereza Lukešová (Praha, 2020-01-30)

#98

Nesuhlasim s tým že každého staforda treba”hádzať do jedného vreca”.Ak tento konkrétny pes nikoho nenapadol nevidím dôvod takejto reakcie. Napadnúť človeka či iné zviera môže aj civava . Potom všetky plemena psov sú bojové.

Petra Miskova (Šaľa, 2020-01-30)

#99

Podpisujem,lebo som zástanca toho aby mohli ľudia držať v byte psa.Pes sa správa tak ako ho vycvicia

Robert Kunderlík (Trnovec Nad Váhom, 2020-01-30)

#105

Podpisujem

Romana Kvasnovska (Šaľa, 2020-01-30)

#106

Podpisujem, lebo sama vlastním podobného psa. Bývam síce v družstevnom byte, ale nikdy som s nikým problém kvôli psovi nemala. Pokiaľ by pes bol agresívny, boli oprávnené sťažnosti od susedov, prosím. Je to šteňa vychovávaný pri deťoch, agresívny byť nemôže.

Monika Zupková (Lučenec, 2020-01-30)

#107

Nesúhlasím s tým, že staford je bojové plemeno a nebezpečná rasa!
Nebezpečná je len ľudská rasa...

Kristina Škvareninova (Sala, 2020-01-30)

#111

Lebo milujem psov a nedovolím aby sa k nim takto pristupovalo

Blanka Vrbovská (Šaľa, 2020-01-30)

#115

Podpisujem lebo som sama majiteľkou psíka a stotožňujem sa s názorom, že toto je diskriminácia.!
(Prechodne bývam aj v meste Šaľa.)

Bianka Drzsíková (Nitra, 2020-01-30)

#119

nie som zo Šale!

Nikoleta Novková (Horná Kráľová, 2020-01-30)

#120

Nepaci sa mi jednanie mesta

Daniela Vighova (Sala, 2020-01-30)

#123

Podľa mňa toto rozhodnutie nie je v súlade so zákonom a hlavne nie v súlade so svedomím. Hlavne si treba uvedomiť, že pes nie je vec! Pre mnohých z nás je rovnocenným členom rodiny.

Gabriela Madarászová (Neded, 2020-01-30)

#128

Nemám trv.pobyt v Šali, ale pochádzam z nej a zdržujem sa v nej niekoľko dní do mesiaca. A nakoľko panelák v ktorom sa vtedy zdržiavam susedí s nájomnymi bytmi o ktoré sa jedná chcem podpisať petíciu. Mam väčšiu sancu stretnúť tohto psika ako hocikto kto býva napríklad na Veči.

Jana Váverková (Cerová, 2020-01-30)

#129

Podpisujem pretože som zhrozená ako môžu takto robiť rozdiel medzi rasou Psa ktorý za to nemôže. Podľa mna je to nefér. To je potom ako keby ste rozdelili aj ľudí že Róm nemôže bývať v byte a biely áno , pretože Róm je označený ako neprispôsobivý.

Gabriela Bullova (Diakovce , 2020-01-30)

#132

Lebo postoj mesta nieje správny je veľa malých psov ktoré sú agresívne aj na ľudí a nikto to nerieši lebo sú to malé plemená. Ak by tam žil v byte agresívny človek tak ho mesto vystahuje?

Martina Búriková (Levice , 2020-01-30)

#135

Mi to pride nefer tak bud nikto tam nemoze mat psa Alebo potom ak povolia psov tak kazdemu- v pripade ak ide o bojove plemeno mozu osobnou navstevou zistit ci je ten pes ok a je o neho starane a je vycviceny..

Dominika Ščasná (Šaľa, 2020-01-30)

#136

Nesuhlasim

Nina Takačova (Šaľa , 2020-01-30)

#138

Sice niesom obyvatelom Šale ale mam tak isto Staforda, ten dotycny co napisal ze je to bojove plemeno tak asi nema ziadnu skusenost s tymto psom , je to maznak , milujuci a neutocny pes! To neviem kto Vam akoze nahovoril alebo ste sa docitali taky blbosti ze bojove plemeno ! PES JE ODRAZOM MAJITELA.

Lubos Chudy (Bošany, 2020-01-30)

#140

Je nemysliteľné čo sa už na Slovensku deje a že nevzdelany ľudia v tomto obore hádžu bojové plemená do jedného vreca

Slávka Kerekesová (Košice, 2020-01-30)

#144

Som trvalým pobytom už teraz Dlhá nad Váhom, ale celý život som prežila v Šali.
P odpisujem pretože pes je súčasťou rodiny, a nemôže sa ho človek len tak zbaviť pretože niekto nemá rád rasu stafford. Omnoho agresívnejšie sú plemena čivava, York. Poznám veľa rodín kde majú rasu Safford pri deťoch pri malých bábätká h a sú to úžasný spoločníci. A ak si preštudujte charakteristiku tohto plemena je tam vyslovene napísané že je to pes vhodný do bytu a k deťom.

Jessica Pašteková (Dlhá nad Vahom, 2020-01-30)

#146

Podpisujem lebo je to nezmysel ja ako dlhorocny kynolog, psovod a cvicitel odcudzujem rozhodnutie mesta vydane bez dokazov a podotykam konkretny pes nema preukaz povodu a teda je to krizenec a teda rozhodnutie je neplatne

Kristina Berkyova (Vlčany , 2020-01-30)

#148

Kollerova

Kristina Kollerova (Sala, 2020-01-30)

#158

Lebo je to kravina ;)

Roman Martinkovič (Šaľa, 2020-01-30)

#159

Je to neunosne co si mesto Šaľa dovolilo.

Tereza Hermanová (Banská Bystrica, 2020-01-30)

#161

Podpisujem, lebo sama dobre viem ako takýchto psov vnímajú. A pritom to nie je tak ako uvádzaju. Psík sa správa
len tak ako majiteľ dovolí /vychová a diskriminovať toto plemeno len za to, že sa radí k bojovým plemenám je neadekvátne.... Sama takehoto psíka mám.

Beáta Ložiová (Šaľa, 2020-01-30)

#174

Prečo diskriminujete slušného psa a jeho majiteľov? Hanbím sa za vedenie mesta Šaľa?

Lucia Peniaková (Medzibrod, 2020-01-30)

#179

Podpisujem

Gabriela Kislerova (Šaľa , 2020-01-30)

#181

Podpisujem, lebo je to maximalne diskriminačné a nespravodlivé!

Helena Frankovicova (Šaľa , 2020-01-30)

#182

Síce nie som občankou mesta Šaľa ale nejakú dobu som tam bývala. Mam tiež psa rasu Staford a som proti vyhodeniu psíka len preto že ide o rasu Staford. Je to diskriminácia. Verím že psíka nestratia koli hlúpym ľuďom. Držím palce.

Ľudmila Liptakova (Neded , 2020-01-30)

#183

Szabová

Iveta Szabová (Bratislava narodená Šaľa, 2020-01-30)

#184

Taktiež som mala psíka v meste a za psa si človek riadne platí a prečo by malo nevinne zviera trpiet za ludsku hluposť

Jana Tulipánova (Nitra, 2020-01-30)

#185

Podpisujem

Daniel Tóth (Diakovce, 2020-01-30)

#186

Je to holý nesmysl, milí úředníci, nejprve si zjistěte, více o plemeni, které neumíte ani správně napsat, a pak teprve jednejte.

Lucie Danesova (Praha, 2020-01-30)

#187

Si nemyslím ze By sa mali diskriminovat nevinní a hlavne neškodni psy!!!!

Karmen Gabulova (Šaľa , 2020-01-30)

#192

Nesuhlasim s vyjadrenim a zaradenim psika ako bojove plemeno. Take plemeno neexistuje.

Lucka Hricová (Bratislava, 2020-01-30)

#193

Dané plemeno nieje bojové plemeno!

Zuzana Balážová (Harmanec 6 , 2020-01-30)

#194

N

Bibiána Tóthová (Šaľa, 2020-01-30)

#197

Verešová

Petronela Verešová (Močenok, 2020-01-30)

#200

Podpisujem, pretoze nesuhlasim so zakazom.

Martina Haasz Polcakova (Šaľa, 2020-01-30)