Petícia proti používaniu protiľadovcového dela.

Komentáre

#606

Nestíha mi dotekat voda do studne. To sa mi este nestalo

(Hlohovec, 2017-07-11)

#611

Lebo chcem podporiť túto petíciu je to umelé ovplyvňovanie počasia ktoré by malo byť zakázané na celom slovensku !! Aj svete !!

(Zavar, 2017-07-11)

#612

Mám rada dážd!

(Bučany , 2017-07-11)

#613

Podpisujem petíciu, lebo firma Plantex rozstrieľa každé mračno, čo sa len priblíži k obci Veselé a Dubovany. Pochybujem, že v každom je ľadovec. Vo Veselom a okolí už poriadne nepršalo ani sa nepamätáme. My musíme drahú vodu platiť na polievanie a úroda aj tak zo sucha nijaká, lebo dážď je dážď. Jedna firma predsa nemôže rozhodovať iba pre seba a občania nemajú čo do toho hovoriť?.

(Dubovany, 2017-07-11)

#615

Nesúhlasím s tvrdením, že rozstrielavanie mrakov nemá nič so suchom. Bývam neďaleko Plantexu a vždy keď búrka začne a následne Plantex rozstrielava mraky dážd prestane. Pokial nehrozí krupobitie nevidím dôvod na rozstrielavanie každého jedného mraku. Ak nie je vydaná výstraha nemajú čo rozstrielavať.

(Bučany, 2017-07-11)

#616

Vadí mi ich prístup k ľuďom a prírode!!!

(Bučany, 2017-07-11)

#619

Treba im to zatrhnut!!!

(Hlohovec, 2017-07-12)

#622

Nesúhlasím s rozstreľovaním mračien, kroré okrem ochrany ekonomických záujmov podnikateľa neprináša žiadny prospech dotknutému územiu. Hlukom obťažuje obyvateľstvo a znižuje potrebné úhrny zrážok na minimum. Podnikateľovi odporúčam stromčeky, ktoré pestuje polievať iba dažďovou vodou a presťahovať sa do blízkosti diel aj s rodinou, sám by potom inicioval zrušenie rozstreľovania.

(Bučany, 2017-07-12)

#623

Kollár

(Hlohovec, 2017-07-12)

#625

Bývam v Malženiciach, máme malú záhradku a polievať ju musíme zo štátneho vodovodu. Ak sa na oblohe objavia dažďové mračná cca do 1/2hod. začnú strieľať a máme po daždi, ktorý ani nezačal! Trpí tým celá príroda. Nehrajme sa na Boha, nechcime všetko ovládať.Zničíme si všetko v mene pokroku!
P.S. V prípade, že mi bude pán podnikateľ ochotný platiť spotrebu štátnej vody, ja som ochotná "zavrieť" uši a tolerovať mu rozstrieľavanie dažďových mračien ;o)))

(Malženice 330, 2017-07-12)

#629

Veľké sucho, nedostatok zrážok, riziko požiaru.

(Trnava, 2017-07-12)

#642

Prajem pekný deň všetkým, môj názor je že je neakceptovateľné, aby bola degradovaná kvalita života niekoľkým tisícom obyvateľov, preto aby bol chránený zisk jednotlivcov. Bývam v centre obce Bučany a bohužiaľ keď po horúcom počasí príde vlna studeného vlhkého vzduchu a chcete vyvetrať či len normálne pri nedeľnom odpočinku vychutnávať šum padajúceho dažďa pri grile na záhrade nie je to možné pretože v niekoľkosekundových intervaloch počúvate detonácie niekoľkých diel za sebou. Nočná streľba je tiež zvykom. Obhajoba ,že merania hluku sú v poriadku je bohužiaľ iba konštatovaním, že máme benevolentný zákon. Streľba sa dá silou zvuku smelo prirovnať pyrotechnike na silvestra. Pochybujem, že zariadenia dokážu ovplyvniť počasie v tak veľkej oblasti aj keď som opakovane pozoroval vytvorenie rozsiahlich dier v mrakoch nad zariadením. Je však nezmysel aj argument, že zariadenia chránia majetok občanov obce keď že výrobca zariadení udáva priestor ochrany ako kruh o priemere 500m. Jasne tomu nasvedčuje aj ich rozmiestnenie a počet na poliach. V tomto roku v obci opakovane padali pomerne veľké krúpy aj napriek streľbe.

(Bučany, 2017-07-12)

#644

Delá jednoznačne zrušiť, dovoliť dažďu, aby zavlažoval prírodu. Ľudia - ich studne, zvieratá, lesy, polia a záhrady potrebujú dážď, toto obmedzovanie a teror - hluk (dokonca v nočných hodinách) z rozstreľovania dažďových oblakov musí prestať. Či v danej oblasti zaprší, predsa nemôže závisieť od vôle / nevôle tých, ktorí to dokážu ovplyvniť! Dokedy potrvá, kým biedny človek príde na to, že on naozaj nie je Stvoriteľ??

(Skalica, 2017-07-12)

#646

Mi to prekaza.

(Bučany, 2017-07-12)

#648

95% búrok "rozstrelia"

(Jaslovské Bohunice, 2017-07-12)

#649

Siváková

(Bratislava, 2017-07-12)

#652

Mi to vadí

(Leopoldov, 2017-07-12)

#654

nedostatok zrážok

(Hlohovec, 2017-07-12)

#656

Podpisujem

(Bučany, 2017-07-12)

#657

Sivák

(Bratislava, 2017-07-12)

#664

Podpisujem, pretože bývam v danej oblasti trnavského kraja, kde už niekoľko rokov trpíme na nedostatok zrážok. Som si istý že sú spôsobené rozstrieľavaním mračien, pretože pred ich používaním takýto problém nebol. Ďalej len podotýkam, že podľa radarov a SHMU sa zrážky nad týmto územím vyskytovať majú, veľmi často sú mračná viditeľné voľným okom, z čoho vyplýva, že ak sa nad územím zhromaždia mračná 15 dní za sebou a dažďu padne ako rosy, tak to nemôže byť spôsobené prírodov. A áno súhlasím s tým, že ovzdušie patrí všetkým.

(Borovce, 2017-07-12)

#666

Podpisujem

(Hlohovec, 2017-07-12)

#667

Dážď je potrebný!

(Brestovany, 2017-07-12)

#674

je sucho! neprší aj keď prídu mraky a v neďalekej Trnave prší. Je aj iná možnosť ako sa chrániť pred ľadovcom, aj keď v tejto lokalite je veľmi zriedkavý.

(Bučany, 2017-07-12)

#682

Podpisujem,lebo používanie diel proti rozstrieľaniu mračien negatívne zasahuje a ovplyvňuje život ľudí a prírody.

(Trnava, 2017-07-12)

#686

Podpisujem peticiu pretože mi vadí že máme v dedine minimum zrážok a ak aj príde nejaka búrka je počuť rany ako "rozstrelujú" mraky. Bývajú take strašne vysoké teploty že je strašne sucho. Dážď by tu bol v prospech všetkých.

(špačince, 2017-07-12)

#688

Bartek Peter

(Hlohovec , 2017-07-12)

#691

Je tu sucho, je to rušivé, je to proti prírode

(Hlohovec, 2017-07-12)

#695

Bývam neďaleko, cca 10 km a tiež je to u nás počuť

(Kátlovce, 2017-07-12)

#699

-

(Kamenica, 2017-07-12)

#701

Miroslava Rolincová

(Horné Otrokovce, 2017-07-12)

#705

Suchá tepla vyhorené polia

(sered, 2017-07-12)

#708

V časoch extrémneho sucha pesotvateľké spoločnosti roztreľujú každé mračno na západnom Slovensku a obzvlášť na Trnavskej rovine. Veľké Kostoľany sa náchádzajú iba pár km od Veselého (Plantex) - sever a Malženíc,Bučian -juh => presne medzi epicentrami rozstreľovania a preto je v obci nedostatok zrášok.

(Veľké Kostoľany, 2017-07-12)

#709

Podpisujem lebo nesúhlasím s ľudskými zàsahmi do prírody a z dôvodu že obyvatelia dediny majú vyššie náklady spojené so závlahou.

(Trnava, 2017-07-12)

#710

Podpisujem petíciu v tom znení, lebo sa nazdávam, že protiľadovcovými delami dochádza k ohrevu mrakov a voda z nich spadne až po opätovnom ich ochladení, možno o 10 či 20 km inde. Tak sa stáva, že na niektorých miestach naprší násobok normálu, inde nič.

(Dvorníky 282, 2017-07-12)

#712

My to vadi ze pada malo zrazok a nech nikto nerozprava ze to nie je kvoly delam co strielaju

(Leopoldov, 2017-07-12)

#713

Akonáhle sa objaví daždivý mrak, už sa striela a mrak je preč, nehladiac ako to prežívajú zvieratá - psy, ktorí trpia ako na Silvestra, dobijaju sa do obydlia, ničia dvere, a to všetko pre jedného podnikateľa, ktorý hľadí iba na seba a my všetci sme mu ukradnuti.

(Borovce , 2017-07-12)

#716

Od zaciatku som bol proti tomu hned jak sa priblizili mensie mracno strielaju do toho furt jak degesi. Majitelia tychto diel hladia iba na svoj biznis!!!

(Brestovany, 2017-07-12)

#723

Podpisujem, lebo sama vidím ako sa blíži hoci len malý mracik a už sa začne používať delo akože na ľadovec. Ja sa pýtam. Ako dotyčný majiteľ dela vie dopredu, že z tohoto, hoci len malého mracika padne ľadovec? Ako je možné, že nám vysychá studňa? Ako si vôbec dovolí zasahovať do vplyvov prírody? Prečo my malý záhradkári nemôžeme mať tiež osoh z prírodného dažďa?

(Červeník, 2017-07-12)

#724

Lebo to hrubo zasahuje do prirodzenej klímy. Aby človek pre vlastné obohatenie na pár hektároch ovplyvňoval zrážky na celom regióne a úrady sa len prizerajú, lebo im niekto zaplatil za používanie, je choré, trestuhodné, sebecké a bezohľadné voči nám bežným záhradkárom.

(Červeník, 2017-07-12)

#726

Sukromnici nemaju pravo ovplyvnovat pocasie. ;)

(Trnava, 2017-07-12)

#729

príroda si sama zariadi kedy ma pršať a kedy nie.
Aby sa niekto obohacoval na úkor druhých je nemorálne a mali by mu to zakázať.Naše záhrady sú suché a podnikateľom ,ktorím vadí dážď odporúčam investovať do sít a potom nemusia strieľať a znehodnocovať prírodu.

(Hlohovec, 2017-07-13)

#731

mam suchú záhradu.

(Hlohovec, 2017-07-13)

#732

chcem aby pršalo.

(Hlohovec, 2017-07-13)

#733

..lebo ako obyvateľ Hlohovca pociťujem negatívne zmeny miestnej mikroklímy.

(Hlohovec, 2017-07-13)

#735

Obťažuje to hlukom. Mozno nie intenzitou, ale pravidelnými vybuchmi.

(Bratislava, 2017-07-13)

#746

Podpisujem.

(Trnava, 2017-07-13)

#749

Podpisujem,nesúhlasím s používaním protiľadovcových diel.

(Hlohovec, 2017-07-13)

#752

Byvam v Pastuchove a je to neskutocne ake suho tu je len kvoli rozstrelovaniu mracien ked ide od Tt burka nikdy nepride, horia polia, schne uroda, trava jednoduho vsetko mali by sa zamysliet ze tym ublizuju ludom ktory sa staraju o zahrady a cakaju na urodu ktoru nemaju lebo nepadne ani kvapka .... robia tym viac skody ako osohu

(Pastuchov l, 2017-07-13)

#757

Podpisujem

(Hlohovec, 2017-07-13)

#758

podpisujem petíciu

(Hlohovec, 2017-07-13)

#759

podpisujem petíciu

(Hlohovec, 2017-07-13)

#762

Kvoli tym blbcom z plantexu musim stavat rano o 7 aby som popolieval svoju vyprahnutu zahradku. Nech mi nikto nehovori, ze to so suchom nema nic spolocne ked po par vYstreloch vzdy burka ustane!!!

(Trnava , 2017-07-13)

#766

Podpisuje, pretože stym nesuhlasím.

(Žlkovce, 2017-07-13)

#772

Chceme dazd aj v HC. A hlevne mi to fakt vadi ten buchot.

(Hlohovec, 2017-07-13)

#775

Som proti používaniu protiľadovcového dela.

(Hlohovec- Šulekovo, 2017-07-13)

#777

Banarova

(Bucany, 2017-07-13)

#785

Trestu hodný zásah do prírody potom s hrôzou sledujeme prírodné katastrofy to nám len príroda vracia čo jej robíme aj hlavne nás rozčuľuje ten nepríjemný hluk sme tu ako vo vojne kde sa bombarduje.

(brestovany, 2017-07-14)

#787

jednotlivec by nemal rozhodovať o daždi a o dianí v prírode.

(Brestovany, 2017-07-14)

#789

Culak Valerian

(NITRA, 2017-07-14)

#796

mam suchu zahradu....

(Hlohovec , 2017-07-15)