PETÍCIA PROTI VYTVORENIU PLATENÝCH PARKOVACÍCH ZÓN V TRENCÍNE

Quoted post


Hosť

#286 Re: martin pagáč predseda petičného výboru

2016-05-18 13:31

#285: Martin Pagáč predseda petičného výboru - martin pagáč predseda petičného výboru  

Vážení páni.

Ako ste napísali: "Dozvedeli sme sa podrobnosti o vzťahu mesta a TPS a nikomu z nás sa to nepáčilo. " Na inom mieste "Ľudia, ktorí sa zapojili do petičnej akcie však hovoria rovnakým jazykom a napriek tomu, že nepoznajú detaily vťahov medzi mestom a TPS tak chápu, že nie čo nie je v poriadku." Ak niečo nepoznám, nemôžem to chápať - alebo sa mýlim? Môžem sa toho obávať... Tá kritizovaná zmluva z roku 2009 so schválením nového VZN zanikne...

Tak ako som subjektívny ja, sú subjektívni aj podporovatelia petície. Bojujete proti systému, ktorý nepoznáte, bojujete proti ľuďom, ktorých nepoznáte, podsúvate myšlienky o tom, že je tu páchaný podvod na občanoch. Problém s parkovaním treba vyriešiť čím skôr a nie čakať kým budú postavené záchytné parkoviská a snívať o kyvadlovke zadarmo, ktorá všetkých bez rozdielu povozí po meste. Úprimne Vám prajem, aby sa splnili vaše požiadavky. Spoplatniť len centrum mesta a obyvateľom dať PK po 5€ - a ja si myslím, že sa nič nevyrieši. Môj otec hovoril, že múdry sa učí na chybách iných a nie na vlastných.

Skúsenosť z iných miest ohľadne lacných rezidentských kariet za relatívne málo eur (5-15), ktorá vás oprávňuje zaparkovať len na jednej - dvoch uliciach k ničomu nevedie. Aj v iných mestách majú problém s tým, že počet parkovacích miest je oproti počtu bytov nízky. Ak si ľudia nenájdu miesto na ulici pred domom, musia parkovať na inej ulici, a to už za plnú cenu. V prípade rezidentského parkovania, v danej zóne nemôže parkovať nik iný - napr. návšteva. V súčasnom návrhu VZN as hovorí o zmiešanom parkovaní, tzn. návšteva parkovať môže - musí si zaplatiť hodinové parkovné alebo si môže zakúpiť PK návšteva.

K Vašej otázke - odpovedá sa každému jednotlivcovi. A budú aj zapracované - napriek Na tom, že vysvetľuje "v duchu politiky TPS" sa mi zdá logické, keďže na tom pracuje a konzultuje už od septembra minulého roku a mnoho ľudí "objavilo Ameriku" pred troma týždňami.

"Netreba však zabúdať na to, že tieto pripomienky nie sú pripomienkami podľa zákona o obecnom zriadení a nie je možné ich považovať za pripomienky k návrhu VZN. Ide iba o určitú formu stanoviska občana k obsahu predloženej parkovacej politiky. "
A napriek tomu budú zapracované - a to je podľa mňa dialóg...

A ZŤP? Mám synovca, ktorý je ZŤP - má diabetes - denne behá 10km a behá aj maratóny... Som za to, aby sa dalo parkovanie zdarma každému, kto je na auto zdravotne odkázaný - títo ľudia si môžu vybaviť parkovací preukaz na základe ktorého im mesto vyhradí konkrétne parkovacie miesto a keď chcú, parkovať môžu aj na Mierovom námestí.

Súčasný stav centra mesta je, že obyvatelia bývajúci v centre mesta, si môžu kúpiť PK v cene 50€ - nejaký veľký odpor som nezaznamenal, v novom návrhu sa cena znižuje na 30€ a do tejto zóny majú patriť aj obyvatelia Hviezdoslavovej ulice, ktorí by v cene karty mohli parkovať aj na parkoviskách Rozmarínova a Palackého.

A ešte by som Vás požiadal o vysvetlenie "v záujem akej úzkej skupiny ľudí" koná mesto a TPS. Môžete prosím menovať, pretože vaše obvinenia sú veľmi všeobecné. Ak sa niekto správa nehospodárne, prosím uveďte konkrétne faktúry, zmluvy, prípadne iné dôkazy ako vaše domienky.

"Občania trvajú na tom aby parkovacia politika bola výhradne pod správou mesta!!" veď aj je... Nikto v TPS sa komunikácii s mestom, poslancami či občanmi nebráni, avšak nechať sa osočovať rozvášneným davom, nie je podľa mňa konštruktívne.

A k panovi Petrovi:

1. Ak si kúpite permanentku do sauny, fitness alebo kdekoľvek inde, tiež vám negarantujú, že vždy keď si zmyslíte, tak vás pustia, keď majú plno...

2. Podľa reakcií ľudí si myslím, že ceny ľudí pohli, a to bolo cieľom, či dôjde k zníženiu cien alebo nie vám neviem potvrdiť ani vyvrátiť. Možnosť vyjadriť sa k nim mali poslanci niekoľko krát, pre mňa je zaujímavé ako reagovali včera... To že v iných mestách (Mníchov, Berlín, či ktoré ešte boli spúšťané) majú zrejme lepšie zázemie, čo sa týka počtu parkovacích miest a domnievam sa, že nie je potrebná regulácia, prípadne dobudovanie toľkého počtu parkovacích miest.

3. Koľko sa odvádza štátu s týmto nesúvisí. To že platíme štátu veľa - s tým súhlasím, ale to nám pri riešení parkovanie v TN nijako nepomôže.

4. K tomu sa nebudem vyjadrovať - prirovnať niekoho k nacistom je na mňa moc.

5. Výšky platov sú zverejnené a prémie žiadne nie sú... Čo sa týka nákladov, poslanci ktorí mali záujem ich obdržali, a myslím si, že je to prehľadnejšie ako rozpočet mesta.  

PS: Nie som Tono, som Peter, Tono je moderátor zo včera - mimochodom kamarát, ktorý ma včera veľmi sklamal.

Replies

Wänke

#288 Re: Re: martin pagáč predseda petičného výboru

2016-05-18 14:15:36

#286: - Re: martin pagáč predseda petičného výboru  

 Pán Peter, áno bojujeme proti systému, kde vieme, že vytiahne z našich peňaženiek nehorázne peniaze bez akejkoľvek služby. Čo urobila TPS od roku 2009? Absolútne nič, mali na to 7 rokov urobiť aspoň nejaký príklad, prekreslenia čiar, vytvorenia parkovacích miest, alebo nového parkoviska. Argument, že doteraz vybraté peniaze boli všeobecne použité na detské ihriská atď v rozpočte mesta je smiešny (odpoveď p. Marčekovej v šport. hale). A zrazu tu ide TPS presviedčať ľudí že ona je tá správna spoločnosť, ktorá tu urobí tú správnu parkovaciu politiku a poriadok.

Máme snívať o kyvadlovke ? Pán Mrva hovoril o záchytných parkoviskách na okrajoch mesta a o motivácii "cezpoľných" nechať tieto vozidlá na okraji, aby sa pohodlne mohli dostať do mesta bez toho, aby museli vojsť s automobilom do centra a tým pádom zahusťovať premávku, parkoviská... Čo je na tomto divné ? Trend vo všetkých mestách je jasný. Vytlačiť automobily z centra mesta. A preto je nutné mať zabezpečenú nosnú dopravu (spomínaná električka od Opatovej po Bierovce je výborný a ekologický nápad).

Dialóg ohľadom parkovacej politiky sa mal viesť ešte pred tým ako sa zakúpil monitorovací systém na sledovanie kto zaplatil parkovné. Problém je pán Peter to, že všetky kroky TPS kontroluje úzka skupina ľudí a nie všetci poslanci (25). Rozhodne by takéto finančné toky , ktoré plynú z parkovania mali prejsť kontrolou všetkých poslancov.

V mestách ako Berlín , Mníchov bolo parkovanie riešenie priebežne a systematicky kontinuálne s nárastom dopravy ale tu sa ide zrazu riešiť parkovanie šokovou terapiou, ktorá vôbec ale vôbec nie je premyslená. Áno a tu je na mieste tá otázka vyššie, že čo urobila tá úžasná TPS od roku 2009?  Apropo porovnávať také metropoly ako Berlín, Mníchov s Trenčínom je scestné.

Posledná poznámka k p. Rybníčkovi a spol. Ak má pán Rybníček ambíciu ísť do veľkej politiky a urobiť zmeny v spoločnosti, tak ďakujem pekne. Pán Rybníček má veľké oči a vidím tam veľkú paralelu s p. Procházkom, ktorý mal také isté ambície a dopadol ako dopadol. Takto to bude aj s Richardom. Z Trenčína sa v posledných rokoch stala veľká špinavá stoka, kde sa absolútne zanedbala čistota, oprava chodníkov, ciest, využívania eurofondov... Ale to už je iná téma.


Hosť

#289 Re: Re: martin pagáč predseda petičného výboru

2016-05-18 14:37:15

#286: - Re: martin pagáč predseda petičného výboru  

 Ešte nás tu zavádzaš aj so svojim krstným menom. Arogantný úbožiak (viď časť Tvojho príspevku o občanoch ZŤP)!!! Tono, či Peter, či Mareček, či kto vlastne si.

Dada

#290 Re: Re: martin pagáč predseda petičného výboru

2016-05-18 16:46:40

#286: - Re: martin pagáč predseda petičného výboru  

 Vazeny pan manzel pani MARCEKOVEJ.

Netusim z akych miest ste si brali priklad.Ja osobne som z Kosic.Zijem v tn.Je uplne normalne spoplatnenie centra mesta.ok nenamietam.Roky to funguje aj v ke.Vcetne kariet.Mesto ma 250 000 obyvatelov.Co sa neda s tn.porovnavat.A spoplatnene je centrum mesta.Na sidliskach urcite nie.Rezidenti maju vyhradene rezidencne miesta,kde od 16h do 8h rana nesmiete parkovat.Spoplatnenim sa nic nevyriesilo.ani nie je v centre menej aut.Akurat ludia parkuju v auparku a inych centrach,kde nemusia platit.Niektore retazce namontovali rampy a pokusili sa to spoplatnit.Tak tam prestali chodit a parkovat.Co tym chcem povedat?Ludia budu vzdy hladat parkovanie zdarma.A mozte obhajovat projekt TPS kolko len chcete.Obcan vidi len jedno.Zaplat a hladaj si miesto.Esteze je to mesto tak male,ze za 20min ho prejdete cele. Mame 2 auta a keby mam aj 5 nevidim dovod podporovat tento nezmysel a kludne budem chodit peso.A este by ma zaujimalo,ze ked TPS na tom nema ziaden profit a robi to z cirej lasky k obcanovi a vsetok zisk sluzi na rozvoj mesta,tak ozaj klobuk dole.Ozajstni lokalpatrioti


Hosť

#306 Re: Re: martin pagáč predseda petičného výboru

2016-05-19 05:10:34

#286: - Re: martin pagáč predseda petičného výboru  

 Zdravim Peter (nie Tono, prepacte, myslel som, ze je to vas podpis). Nehnevajte sa na mna, ale tie vase protiargumenty na moje 4 body su ako od skolkara. Viete, prirovnavat PK k permoske od fitka, sauny, ci inej aktivite je scestne. Vas argument ma jednu obrovsku trhlinu. Permanentku si kupujem DOBROVOLNE a ked zistim, ze fitko byva obsadene, alebo sa mi tam z roznych pricin nepaci, bud permosku zrusim, predam alebo si najdem ine fitko, kdezto PK si musim zaplatit NEDOBROVOLNE a som k tomu donuteny bez moznosti inej alternativy. To je ako keby mi niekto ponuka permanentku do fitka s tym, ze tam este sice neni ani jeden stroj na posilovanie, ale ked si ju kupim, MOZNO to fitko zariadi nejakymi strojmi a MOZNO si budem mat na com zacvicit v neznamej buducnosti!! CHOOOREEEE!!!!!

To kolko odvadzame statu, s tym teda sakramentsky suvisi. Odvadzame nase peniaze do verejnych zdrojov, odkial su financovane kraje, mesta atd.

Urcite som nechcel nikoho prirovnavat k nacistom, chcel som len ukazat nejake vyrazne prirovnanie, aby bolo hned jasne, co som myslel tym dobrE a dobrÉ.

A k tym platom a premiam, pan Peter, nebudte smiesny, ved to je nad slnko jasnejsie, ze z celej park. politiky si chce spravit par ludi pekny biznis. Co robili doteraz? Ake su za nimi nejake vysledky? Sme na Slovensku, nebudte naivny. Tieto predrazene poplatky situaciu nevyriesia.