Petícia za zrušenie vlakov zadarmo

Quoted post


Anonymous

#23 Vlaky zdarma ANO

2014-11-04 16:56

Zdravim, ludia, co vam na tom stale tak vadi? :D ..sam som student a vyuzijem to, vadi vam, ze sa to "doplati" z dani, no dobre, to je sice pravda, ale ze sa minaju ovela vacsie miliony eur na ine a uplne nepotrebne veci prehliadate? A to ze to niekto vyuzije a niekto nevyuzije..tak ved to je snad na trhu normalna vec, ked napriklad maju v Bratislave elektricky a v mojom meste niesu, mam sa stazovat, ze som diskriminovany, lebo musim platit mozno drahsi autobus ako ist elektrickou??

Replies


Hosť

#181 Re: Vlaky zdarma ANO

2014-11-05 21:55:18

#23: - Vlaky zdarma ANO 

neviem ci si vies vycislit o akych sumach sa tu bavime, skus len jednoduchu matematiku a vyjde ti za rok taka suma, ze je dost potrebne o tomto sa bavit a zastavit to.............a peniaze pouzit napriklad aj na tvoje vzdelanie................

OPK

#202 Re: Vlaky zdarma ANO

2014-11-06 09:46:58

#23: - Vlaky zdarma ANO 

 Aha takze tvoj argument je ze ked uz sa minaju peniaze ne ine nepotrebne veci tak sa mozu minat aj na toto ? Zobud sa omg. Tu ide o to aka je to kokotina cele vlaky zadarmo nech ide Fico do pice uz. Aby ekonomika fungovala musi byt za danu sluzbu zaplatene. Na vlakovu dopravu su nemale naklady. A ked  bude listok zadarmo odkial sa pokryju naklady ? A tvoj trapny priklad ze v meste nemate elektricky si strc tiez do pice. To uz je vec sortimentu. Ale tu ide o to ze za sluzbu si musis zaplatit. Wake up


Hosť

#344 Re: Vlaky zdarma ANO

2014-11-07 08:21:50

#23: - Vlaky zdarma ANO