Petícia za zrušenie vlakov zadarmo

Kontaktujte autora petície

Táto diskusná téma bola automaticky vytvorená k petícií Petícia za zrušenie vlakov zadarmo.


Hosť

#751

2014-11-13 07:00

Aj Regiojet podporuje vláda.Za lístky v tomto vlaku zaplatíme menej, ale kmton kto zaplatí za tieto cesty? Neverím tomu, že sa tejto spoločnosti oplatí predávať lísky pod cenu!!!

Hosť

#752

2014-11-13 07:27

Zaplatia to tí, čo odvádzajú dane. Podľa ekonóma Odóra väčšie opatrenia (vyššie dane) prídu po voľbách v roku 2016 - dnešné SME.

 

sunar

#753 Re:

2014-11-13 08:01

#752: -  

 to je zas nejaky piskotovy expertko


Hosť

#754

2014-11-13 08:37

no este ze napr. aj obce nezaviedli MHD zadarmo - to by sa tu asi naslo este podstatne viac magorov


Hosť

#755

2014-11-13 08:41

dnes uz takmer ani len zdravotnicto nie je zadarmo, preco by potom mali byt vlaky zadarmo - vsak ze ?


Hosť

#756

2014-11-13 09:27

Som student a predsa som proti vlakom zadarmo...ked uz nie koli tomu ze to zaplatit niekto musi (jasne ze hlavne koli tomu) tak koli "kulture" v tychto vlakoch. Rychliky boli vzdy problemove co sa kapacity tyka a teraz si to ani nechcem predstavit...

Hosť

#757 Re:

2014-11-13 09:35

#729: -  

 Výborne kámo,ale týmto magorom čo majú červené súkno pred očami to nevysvetlíš...2/3 čo tu prispieva svojimi názormi  trpí Ficofobiou a nepoužíva vlastnú hlavu....


Hosť

#758

2014-11-13 09:57

Súhlasím s petíciou.

Hosť

#759

2014-11-13 09:59

PR kampaň jednej strany a jedného politika za verejné peniaze.


Hosť

#760 Re:

2014-11-13 12:04

#702: -  

 ty si odkiaľ? Asi nežiješ na Slovensku. Nakradne sa rovnako alebo viac a + 13mil pôjde na vlaky.


Hosť

#761

2014-11-13 12:16

Nič nie je zadarmo, budeme to musieť zaplatiť zvýšením daní, zavedením nových dani resp. nie jakých nových poplatkov.
Smad

#762 SMER

2014-11-13 13:38

Nech mi nejaky Martvon ci ktory paskvil vysvetli PRECO tato peticia, ked je vseobecne zname ze SMER peticiami zasadne pohrda???

sunar

#763 Re: SMER