Význa na zrušenie žiadosti mesta Šale pod číslom 1356/2020/OSmaZM/1080
Komentáre
#8
Podpisujem(Šala, 2020-01-30)
#9
Máme dvoch psov plemena americký stafordšírsky teriér. Nie sme síce zo Šale, ale podporím petíciu, pretože nesúhlasím s vyjadrením mesta..!(Trnovec nad Váhom, 2020-01-30)
#10
Považujem rozhodnutie mesta za nezmyselné a diskriminačné.(Šaľa, 2020-01-30)
#12
Totálny nezmysel(Trnava, 2020-01-30)
#13
Niesom zato aby sa museli zbavit psa!!! Ina rasa nikomu nevadi.(Trnava, 2020-01-30)
#14
Mam trvalý pobyt v Trnovci nad vahom ale som Šalanka aj aj v šali žijem(Trnovec nad vahom, 2020-01-30)
#16
Toto je úplný nezmysel čo dali ako dôvod každý pes je nebezpečný bez ohľadu na rasu!!!(Šaľa, 2020-01-30)
#20
Síce aktuálne nežijem v Šali, odkedy som sa vydala, ale pochádzam odtiaľ narodila som sa tam a žijú tam moji rodičia a veľa mojich známych. Často sem chodím. Osobne mám štyroch psov, z toho dvoch stafordov, ale v dome. A v živote nikomu neublížili, nevidím v tom problém, aby pes bol aj v byte keď je vychovaný. Považujem správanie mesta za diskrimináciu!(Močenok, 2020-01-30)
#21
Nesúhlasím s rozhodnutím mesta Šaľa(Galanta, 2020-01-30)
#24
Zmieneny pes nepatri k plemenu Americky stafordsirsky terier, kedze pes nema preukaz povodu, nie je mozne bez genetickych testov, prevedenych v overenych a certifikovanych laboratoriach, urcit jeho prislusnost ku konkretnemu plemenu a teda sa jedna o krizenca.Jedna sa o stena a teda mesto nemoze predmetneho psa oznacit za nebezpecneho, kedze pes nesposobil zranenie ani inemu psovi ani cloveku.
(Šaľa, 2020-01-30)
#28
To čo uviedlo mesto Šaľa nieje pravdivé na kolko poznam velmi dobre tie “bojové plemená” ako bolo uvedené,(Banská Bystrica, 2020-01-30)
#29
Nemam trvalý pobyt v Šali ale s nesúhlasím s vedením mesta šale(Tesedikovo, 2020-01-30)
#41
Je to diskriminace, jak všichni, co psa vlastníme nebo jsme někdy vlastnili víme, ze agresivita a nebo špatná výchova není o rase ale o člověku!! Pokud se psem nebyly nikdy žádné problémy, proboha proč taková šikana???(Praha, 2020-01-30)
#42
Bojové plemeno neexistuje.(Tešeedíkovo, 2020-01-30)
#45
..lebo bojové plemeno neexistuje. Od mesta Šaľa to považujem za diskrimináciu.(Partizánske, 2020-01-30)
#51
Nie kazdy bull pes je zabijak ,toto je hanba na cely urad ze to ludia nevedia ,hlavne tí čo to rohodnutie podpisali ..(Hájske 415, 2020-01-30)
#62
Nestotožňujem sa s názorom mesta a nezmyselným diskriminačným listom!!!!!!(Šaľa Veča, 2020-01-30)
#64
Podpisujem, lebo predpoklady plemena môžu byť priaznivo ovplyvnené výchovou majiteľa. Majiteľov konkrétneho psíka poznám a viem, že tento Amstaff nebude mať nikdy sklony k agresivite. Sama som majiteľkou dvoch pitbullov a ich agresivita spočíva v tom, že návštevy nám “ulížu k smrti”.(Hájske, 2020-01-30)
#67
Osobne poznám rodinu, pes nieje zlý, a nieje to vec že sa ho zbavíme zo dňa na deň(Šaľa, 2020-01-30)
#73
Podpisujem, lebo nesúhlasím s týmto.(Šaľa, 2020-01-30)
#75
Nonsens. Mám dobermana a vrcholne mi už lezie na nervy ako sú automaticky veľké psy brané za zlé, pritom tie malé, nevyrovnané a neposlušné psy sú xkrát horšie.(Šaľa, 2020-01-30)
#77
Pretoze je to diskriminacne, laicke a vecholne neeticke. Mam trvaly pobyt v Galante ale zijem roky v Sali.(Galanta, 2020-01-30)
#78
Podpisujem lebo to co je napisane v stanovisku mesta nieje pravda kedze stafordcirsky terier nieje ziadne bojove plemeno ale spolocenske kedze ziadne bojove plemena neexistuju(Prievidza, 2020-01-30)
#79
Nesouhlasim s obci Sala(Bravantice, 2020-01-30)
#81
Podepisuji tuto petici, protoze bojove plemeno neexistuje. Omezenost obyvatel mesta a pani starostky je prekvapujici. Neexistuje spatny pes, jen spatny majitel psa. Pokud se pejsek nesnese s ostatnimi pejsky, neni to plemenem ale povahou psa. Nesnest s ostatnimi pejsky se muze i civava. ;)(Mariánské Lázně, 2020-01-30)
#82
Lebo je svinstvo že človek nemá právo mať svojho psa ani nič neurobil ..pes sa má dobre a nikoho neohrozuje je to veľmi milý psík,, to sa nesmie diať v tejto republike a čo to je za mesto sala(Kosice, 2020-01-30)
#83
Podpisujem lebo mám doma tie iste plemena a viem že všetko je o výchove psa. Považujem to celé za nedorozumenie nakoľko som si iste že ktomu došlo kôli nedostatku znalosti a skusenosti s daným plemenom zo strany mesta a dotyčného úradníka.(Trnovec nad Váhom, 2020-01-30)
#84
Podpisujem preto lebo tiež mame psíka a viem s vžiť do koži mladej rodiny.. Naša rodina psíkov miluje nech je akýkoľvek zlý či dobrý. Pani na MsÚ by sa mala zamysliet.(Šala, 2020-01-30)
#88
Podpísem to aj keď nie som zo ŠALE , hlavne preto lebo aj ja ma štvornoheho maznáka a viem sa vžit do ich kože aké by to bolo bez toho ,,bojového" plemena žiť. Bolo by to rovnaké cítenie jak keby jemu/jej (osobe ktorá toto vyslala) povedaly že sa musí vzdať svojho dieťať lebo napr.:je upištané, nevychované atď.... dôvodov by bolo hoc kolkoPes už tiež nie je VEC a vela ludí bere tieto štvornohé stvorenia jak súčasť rodiny....
Držím palce nech Vám to výjde a mohly mať svojho miláčka pri sebe
(Vozokany okr Galanta, 2020-01-30)
#89
Podpisujem, lebo mám OZ Zachranna stanica ANIMAL. Venujem sa výchove, výcviku, prevýchove psov typu bull a moloss a tiež ich záchrane. Záchrannú stanicu mám v prostredí rodinného domu. Nemám koterce a psíky sú dnu alebo von. Okrem toho som matka 2 ročného dieťaťa, ktoré tu žije so mnou a od malička je v styku so psami typu bull a moloss a aj s tými, kt. ku nám prišli na prevýchovu.Teraz k veci:
•Je absolútne nepriatelné, aby v 21. storočí v roku 2020 v demokratickej krajine si občan nemohol vybrať rasu psa, ktorú chce chovať. •Pojem bojové plemeno neexistuje.
•Bull psi boli odjakživa veľmi vernými psami a hlavne rodinnými a ochrancami. Nie sú to žiadne krvilačné beštie, iba obyčajné psi, ktoré vyžadujú ako KAŽDÝ pes pozornosť, lásku a výcvik. Je však na majiteľovi, aby to zvládol a psovi sa venoval, nakoľko ON je zodpovedný za to, čo ku sebe pripútal.
•Ako dlhoročný kynológ Vám dám ruku do ohňa za to, že psi typu bull sú tým najmenším problémom pre Vaše mesto aj z len psíčkárskeho pohľadu, nakoľko práve majitelia bull psov sú väčšinou tými, kt. si reálne uvedomujú potreby svojho psa na rozdiel od psíčkarov s malými alebo strednými psami, ktorým výchova svojich miláčikov absolútne nič nehovorí.
•Ak pes nemá rodokmeň, nemôžete určiť rasu aj keby jej bol pes podobný, lebo jedudochu je to LEN KRÍŽENEC a tým pádom nepoznáte rodičov, ani jeho predpoklady psychického alebo fyzického rast a nikde by ste nepochodili s tým, že vy ste psovi jednoducho rasu určili.
•Pevne verím, že v tomto prípade zvíťazí zdravý rozum a úsudok nad ľudskou nevedomosťou, ktorej je dôkazom vyjadrenie mesta Šaľa ku držaniu psa v nájomnom byte.
Žiaden pes ani nebezpečný pes, ktorý už dostal červenú známku nie je neprevychovatelný a je len tak nebezpečný, ako jeho majiteľ sám.
Ak považujete ľudí, ktorým ste prenajali bytové priestory za slušných ľudí, je absolútne nepriatelne chcieť vylúčiť z ich rodiny štvornohého člena len na základe vlastného úsudku a ako učiteľka MŠ tvrdím, že v prípade ak sú tam deti, môžete svojím konaním spôsobiť deťom hlbokú traumu, nakoľko so psíkom môžu mat vybudované silné puto a odlúčenie môže mať následky na ich další psychický vývoj.
S pozdravom Veronika Macková
OZ Zachranna stanica ANIMAL
(Kuzmice, 2020-01-30)
#95
Sama mám doma Amerického stafordšírskýho teriéra s kterým jezdím za mladšíma sestrama (7,8let) a vždycky by je akorát láskou ulíbal. Se všemi psy vychází lepší plemeno jsem si nemohla pořídit! Staforda jsme měli když jsem byla malá vyrůstali jsme spolu a tyto plemena jsou milující a hodní psy. Jediný problém jsou předsudky lidí kteří se nikdy s touto rasou nesetkali a sami si radši koupi čivavu, která je agresivní na všechny jen štěká. Sousedi mají krysaříka a toho když potkám na chodbě se svým Amstaffem tak krysařík je uřvaný, vrčí a útočí na mého psa a můj pes je na ní tak opatrný vždy si lehne na zem a chtěl by si hrát nikdy by nikomu neublížil. Jen v případě že by bránil mě nebo někoho z mých blízkých.(Praha, 2020-01-30)
#98
Nesuhlasim s tým že každého staforda treba”hádzať do jedného vreca”.Ak tento konkrétny pes nikoho nenapadol nevidím dôvod takejto reakcie. Napadnúť človeka či iné zviera môže aj civava . Potom všetky plemena psov sú bojové.(Šaľa, 2020-01-30)
#99
Podpisujem,lebo som zástanca toho aby mohli ľudia držať v byte psa.Pes sa správa tak ako ho vycvicia(Trnovec Nad Váhom, 2020-01-30)
#105
Podpisujem(Šaľa, 2020-01-30)
#106
Podpisujem, lebo sama vlastním podobného psa. Bývam síce v družstevnom byte, ale nikdy som s nikým problém kvôli psovi nemala. Pokiaľ by pes bol agresívny, boli oprávnené sťažnosti od susedov, prosím. Je to šteňa vychovávaný pri deťoch, agresívny byť nemôže.(Lučenec, 2020-01-30)
#107
Nesúhlasím s tým, že staford je bojové plemeno a nebezpečná rasa!Nebezpečná je len ľudská rasa...
(Sala, 2020-01-30)
#111
Lebo milujem psov a nedovolím aby sa k nim takto pristupovalo(Šaľa, 2020-01-30)
#115
Podpisujem lebo som sama majiteľkou psíka a stotožňujem sa s názorom, že toto je diskriminácia.!(Prechodne bývam aj v meste Šaľa.)
(Nitra, 2020-01-30)
#119
nie som zo Šale!(Horná Kráľová, 2020-01-30)
#120
Nepaci sa mi jednanie mesta(Sala, 2020-01-30)
#123
Podľa mňa toto rozhodnutie nie je v súlade so zákonom a hlavne nie v súlade so svedomím. Hlavne si treba uvedomiť, že pes nie je vec! Pre mnohých z nás je rovnocenným členom rodiny.(Neded, 2020-01-30)
#128
Nemám trv.pobyt v Šali, ale pochádzam z nej a zdržujem sa v nej niekoľko dní do mesiaca. A nakoľko panelák v ktorom sa vtedy zdržiavam susedí s nájomnymi bytmi o ktoré sa jedná chcem podpisať petíciu. Mam väčšiu sancu stretnúť tohto psika ako hocikto kto býva napríklad na Veči.(Cerová, 2020-01-30)
#129
Podpisujem pretože som zhrozená ako môžu takto robiť rozdiel medzi rasou Psa ktorý za to nemôže. Podľa mna je to nefér. To je potom ako keby ste rozdelili aj ľudí že Róm nemôže bývať v byte a biely áno , pretože Róm je označený ako neprispôsobivý.(Diakovce, 2020-01-30)
#132
Lebo postoj mesta nieje správny je veľa malých psov ktoré sú agresívne aj na ľudí a nikto to nerieši lebo sú to malé plemená. Ak by tam žil v byte agresívny človek tak ho mesto vystahuje?(Levice, 2020-01-30)
#135
Mi to pride nefer tak bud nikto tam nemoze mat psa Alebo potom ak povolia psov tak kazdemu- v pripade ak ide o bojove plemeno mozu osobnou navstevou zistit ci je ten pes ok a je o neho starane a je vycviceny..(Šaľa, 2020-01-30)
#136
Nesuhlasim(Šaľa, 2020-01-30)
#138
Sice niesom obyvatelom Šale ale mam tak isto Staforda, ten dotycny co napisal ze je to bojove plemeno tak asi nema ziadnu skusenost s tymto psom , je to maznak , milujuci a neutocny pes! To neviem kto Vam akoze nahovoril alebo ste sa docitali taky blbosti ze bojove plemeno ! PES JE ODRAZOM MAJITELA.(Bošany, 2020-01-30)
#140
Je nemysliteľné čo sa už na Slovensku deje a že nevzdelany ľudia v tomto obore hádžu bojové plemená do jedného vreca(Košice, 2020-01-30)
#144
Som trvalým pobytom už teraz Dlhá nad Váhom, ale celý život som prežila v Šali.P odpisujem pretože pes je súčasťou rodiny, a nemôže sa ho človek len tak zbaviť pretože niekto nemá rád rasu stafford. Omnoho agresívnejšie sú plemena čivava, York. Poznám veľa rodín kde majú rasu Safford pri deťoch pri malých bábätká h a sú to úžasný spoločníci. A ak si preštudujte charakteristiku tohto plemena je tam vyslovene napísané že je to pes vhodný do bytu a k deťom.
(Dlhá nad Vahom, 2020-01-30)
#146
Podpisujem lebo je to nezmysel ja ako dlhorocny kynolog, psovod a cvicitel odcudzujem rozhodnutie mesta vydane bez dokazov a podotykam konkretny pes nema preukaz povodu a teda je to krizenec a teda rozhodnutie je neplatne(Vlčany, 2020-01-30)
#148
Kollerova(Sala, 2020-01-30)
#158
Lebo je to kravina ;)(Šaľa, 2020-01-30)
#159
Je to neunosne co si mesto Šaľa dovolilo.(Banská Bystrica, 2020-01-30)
#161
Podpisujem, lebo sama dobre viem ako takýchto psov vnímajú. A pritom to nie je tak ako uvádzaju. Psík sa správalen tak ako majiteľ dovolí /vychová a diskriminovať toto plemeno len za to, že sa radí k bojovým plemenám je neadekvátne.... Sama takehoto psíka mám.
(Šaľa, 2020-01-30)
#174
Prečo diskriminujete slušného psa a jeho majiteľov? Hanbím sa za vedenie mesta Šaľa?(Medzibrod, 2020-01-30)
#179
Podpisujem(Šaľa, 2020-01-30)
#181
Podpisujem, lebo je to maximalne diskriminačné a nespravodlivé!(Šaľa, 2020-01-30)
#182
Síce nie som občankou mesta Šaľa ale nejakú dobu som tam bývala. Mam tiež psa rasu Staford a som proti vyhodeniu psíka len preto že ide o rasu Staford. Je to diskriminácia. Verím že psíka nestratia koli hlúpym ľuďom. Držím palce.(Neded, 2020-01-30)
#183
Szabová(Bratislava narodená Šaľa, 2020-01-30)
#184
Taktiež som mala psíka v meste a za psa si človek riadne platí a prečo by malo nevinne zviera trpiet za ludsku hluposť(Nitra, 2020-01-30)
#185
Podpisujem(Diakovce, 2020-01-30)
#186
Je to holý nesmysl, milí úředníci, nejprve si zjistěte, více o plemeni, které neumíte ani správně napsat, a pak teprve jednejte.(Praha, 2020-01-30)
#187
Si nemyslím ze By sa mali diskriminovat nevinní a hlavne neškodni psy!!!!(Šaľa, 2020-01-30)
#192
Nesuhlasim s vyjadrenim a zaradenim psika ako bojove plemeno. Take plemeno neexistuje.(Bratislava, 2020-01-30)
#193
Dané plemeno nieje bojové plemeno!(Harmanec 6, 2020-01-30)
#194
N(Šaľa, 2020-01-30)
#197
Verešová(Močenok, 2020-01-30)
#200
Podpisujem, pretoze nesuhlasim so zakazom.(Šaľa, 2020-01-30)