PETÍCIA za ZRUŠENIE vyhlášky Ministerstva spravodlivosti č. 207/2016 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti výkonu rozhodnutia vo veciach maloletých

Quoted post


Hosť

#56 Dlhoročné bránenie rozvedeného otca v styku s jeho deťmi

2016-06-13 07:15

Dobrý deň, volám sa Ľuboš Miśkov, bývam v Bratislave a som vyštudovaný letecký inžinier. Moja bývalá manželka p. Daniela Baňárová (Miškovová, rod. Galková) mi v januári 2000 násilne a natrvalo zamedzila prístup do nášho spoločného bytu v Dubnici nad Váhom, keď deti - dvojičky (dievča a chlapec) mali iba 9 mesiacov. Zamedzila mi aj prístup k našim deťom. Na môj návrh z augusta 2000 nás rozviedli po dvoch rokoch od návrhu. Dnes býva moja ex s deťmi v Trenčíne, všetky súdne konania ohľadom detí riešil a rieši trenčiansky súd. Tento súd mi v roku 2001 stanovil intenzitu môjho stretávania sa s deťmi na každú nepárnu sobotu v mesiaci na 5 hodín a v mieste ich trvalého bydliska. Tak mala intenzita môjho stretávania bola trenčianskym súdom odôvodnená, že deti boli v čase rozhodovania ešte len batoľatá a v budúcnosti sa moja intenzita mala rozšíriť. Napriek tomu, že za ďalších 15 rokov (od roku 2001) som trenčiansky súd mnohokrát žiadal o rozšírenie môjho nedostatočného styku s deťmi, všetky moje návrhy boli zamietnuté. Dnes už majú deti 17,5 roka a nikdy som s nimi nemohol byť jeden celý deň, jeden víkend, časť ich prázdnin, počas vianočných a iných sviatkov a nikdy neboli v mieste môjho bydliska v Bratislave. 2,5 roka viedol trenčiansky súd voči mne predbežné opatrenie, ktoré bolo vydané na základe klamstiev, zavádzajúcich informácii a podvodov zo strany exmanželky. Počas predbežného opatrenia som sa s deťmi mohol stretávať len v prvú sobotu v mesiaci na 2 hodiny a za prítomnosti exmanželky. Súdu nevadilo, že som pracoval v tom čase v zahraničí a v direktívne stanovenú 1. sobotu v mesiaci som sa mnohokrát nemohol dostaviť na stretnutie. Dlhé mesiace som preto deti vôbec nevidel. Po 2,5 roku som vyvrátil klamstvá, na ktorých bolo