Otcovia a mamičky Slovenska, vzbúrme sa a zdvihnime hlavy!

Quoted post


Hosť

#8

2015-06-18 11:37

Prečo ? Pretože je to smiešna suma, pretože makám od 17stky, nebola som nezamestnaná a platila štátu dane. Mám dve deti, ale tých 203,20 je iba pre mladšie, lebo to staršie už malo 3 roky. A ono sa nepotrebuje najesť, obliecť, udržiavať hygienu. Nechce nové hračky, zmrzlinu, aby ho rodičia vzali niekam na výlet ... len tu na Slovensku, po našom okolí. Ale to staršie dieťa je živý malý človek, ktorý má svoje túžby a sny. A tie sa bez peniažkov dajú ťažko plniť. A už vôbec nie je fér, že ja a mne podobné maminy máme takú istú výšku rodičovského ako nejaká študentka, ktorá nechtiac otehotnie alebo naši tmavší spoluobčania, ktorí plodia deti ako na bežiacom páse a je to ich spôsob obživy. Nech sa nikto na mňa nehnevá, ale to je fakt do neba volajúca nespravodlivosť. Tak preto !

Replies


Hosť

#19 Re:

2015-06-18 11:52:18

#8: -  

 Ja som bola tiež študentka keď som otehotnela...chceli sme mať miminko ale nie tak skoro..ale čo sa stalo stalo sa...mala som si to dať vziať kvoli tomu že som akurát dokončila školu?Mslím, že aj moje dieťa si zaslúži viac ako mu omentálne dokážem dať. Aj my čo sme otehotneli ešte počas štúdia máme nárok na to čo vy, aj keď máte odrobené...sme tiež len ľudia ktorí potrebujú z niečoho žiť...

Andi

#46 Re:

2015-06-18 12:47:30

#8: -  

 plne suhlasim! Aj ja aj moja mamina suhlasime! Tazko je... :/ 

Dufame, verime ze sa schitime za nase deti a pojdeme za tym co tu je v clanku a co je hlavnou myslienkou tejto peticie.... 

Drzim nam palce!!!! :)


Hosť

#61 Re:

2015-06-18 13:45:36

#8: -  

 A študentky čo nechtiac otehotneli nie su matky? ?ich deti nepotrebujú jesť,obliecť sa ,ísť na výlet ??? S tými rómami s vami súhlasím ale aj študentky sú matky tak ako aj vy a mnohé chodia na brigádu počas školy ....myslím že netreba hádzať všetkých do jedného vrecia ...ja som tiež otehotnela ako študentka a mala som to oveľa ťažšie ako vy! !!

2325