Petícia za zrušenie vlakov zadarmo

Quoted post

REMUS

#584 Slobodný názor

2014-11-09 19:32

Drahá naša ,,inteligencia,,. Pôvodne som mal chuť napísať niečo v zmysle: Drbe Vám?  Ale to by bolo neslušné a len mierne som sa nad tým pousmial. Stačí, aby som si prečítal zopár riadkov o Vašich ,,riešeniach a názoroch,, a utvoril som si o Vás všetkých názor. Sliepočky na trhu. Aby som tu našiel rozumný argument, to som sa nedočkal. Tak to skúsim takto. Moje slová nie sú adresované vám, čo jazdíte bavorákmi, vám, čo ste z bohatej Bratislavy a vám, čo máte viac slov ako argumentov, lebo vy to v živote nepochopíte. Som študent posledného ročníka a mám dostatočné IQ aby som chápal ekonomické a sociálne kroky a ich dopady. Je zjavné, že nič na  svete nie je zadarmo, to všetci vieme a v tom sa zhodneme. Ale zamyslite sa nad niečim. To, že všetci dotujete nenažraných politikov vám vôbec NEVADÍ a to, že študenti a dôchodcovia budú mať jedinú úľavu, tak sa idete s prepáčením pos**ť. Nechápem Vašu logiku. Zhrniem to takto:

Plné vlaky a staré vozne? --------- Cestujte Regiojetom, taxíkom, alebo vzducholoďou. Veď vyjadrujete sa tak, že na to máte.

Druhá polovica ľudí to zaplatí? ------- Veď sa skladáte na zlaté padáky politikov. Prečo Vám to nevadí? Prečo nerobíte petíciu ze toto? Pridám sa k vám. Ale toto čo tu riešite. Nezaslúžite si nič, prepáčte.

A záver. Moja mamka je dôchodkyňa, ja som posledný rok študent. A verte mi, ak konečne budú môcť moji rodičia niekam vypadnúť na výlet, lebo doteraz si to nemohli dovoliť za to, že ja sa budem tlačiť v plnom kupéčku s dôcodkyňami, tak to s radosťou urobím a celá táto petícia nie je nič, len otázka SEBECTVA a ZÁVISTI. Nepresvedčili ste ma o opaku. Pekný večer prajem. 

PS:  Najviac sa mi páči, že na internete je najviac odborníkov na všetky oblasti na svete. Všimli ste si? Sme to ale dokonalý národ. Na internete bezkonkurenčne! :D

Replies


Hosť

#659 Re: Slobodný názor

2014-11-10 19:41:27

#584: REMUS - Slobodný názor