Za zrušenie parkovania na chodníkoch

TheOrigin

/ #15 Re: Re:

2013-11-10 09:47

#14: Adrian - Re:

Áno reagoval som an teba, ale pripadalo mi blbé menovať. Andrej nie som, ani nikto z diskutérov na tvojom statuse.

1. Ego a status - to by ma zaujímalo ako svoje tvrdenie mieniš doložiť inak, než subjektívnym pocitom. Áno, poznám pár jedincov pre ktorých je to fakt kompenzácia komplexu, ale tí si väčšinou svoju kôpku šrotu odtiahnu na víkend do rodného kraja a viem ich zrátať na prstoch jednej ruky. Medzi mojími rovesníkmi (cca 30) nepoznám nikoho, ani jediného čo by dokazoval pravdivosť tvojho tvrdenia, vzhľadom na to že rodinné, +desaťročné, ekonomické(mini typu smart a podobne) autá tvoria drvivú väčšinu. Na takej Felícii si asi ťažko pohladkáš ego, na tej jazdíš lebo musiíš a potrebuješ. Ja vozím zásoby do roboty, najbližšie parkovisko mám cez pol kilometra a aj to väčšinou nedostupné. Vozím svoju starkú do nemocnice lebo je nevládna a tiež parkujem niekedy naverímboha lebo niet kde a parkovať o dva kilometre ďalej a nechať babku preslimačiť sa o barlách je neprípustné. Vozím mojich rodičov tiež vyššieho veku hlavne na nákupy aj pre starkú, ja makám od rána do večera a ak by som to ja alebo oni mali vláčiť MHD tak ďakujem pekne. Tak dlhý ten deň nie je a takí mladí ani naši nie sú. A skoro každý koho poznám ti povie podobný príbeh. Fakt by ma zaujímalo, ako by si chcel dokázať tvoje tvrdenie (a áno, pokladám ho za nepodložené a arogantné) že väčšina má auto len kvôli egu a statusu keďže podľa mňa je to presne naopak.

2. Keď mi niekto povie že keď sa mi nepáči nemožnosť parkovania nech predám auto, že len jeho názor je správny a ja si mám trhnúť - hm. Na zamyslenie. Prednedávnom na domovej schôdzi sa rokovalo o tom, že sa celé dva vchody zadĺžia pôžičkou na 20 rokov aby sa spravilo zateplovanie. A kto na to nemá (prevažne už dôchodci a teda tí ktorí tu žijú 20+ rokov) tak nech sa odsťahuje. V mojich očiach rovnaký princíp. Komu sa nepáči, nech si trhne - bez toho aby sa vôbec uvažovalo nad reálnym riešením.

3. Arogantní sú AJ šoféri, ale AJ chodci. Ja som drvivú väčšinu svojho života chodil peši a MHD, viac cítim s chodcami, zastavujem na prechodoch a snažím sa parkovať s rozumom. Že sa mne trepú do cesty dôchodci cez štvroprúdovku podľa kréda "veď ma nezrazí, veď ma vidí" hoci má od prechodu 20 metrov, že sa mi chodci ležérnym krokom premávajú po parkovisku a rovno do cesty cúvajúcemu vozidlu a MNE za to vynadajú, že cyklisti celkovo majú na háku pravidlá cestnej premávky, jazdia si ako sa im zachce a ohrozujú nielen seba ale aj mňa a iných nie je arogantné? Každý kope len za seba, ale trochu empatie pre toho druhého by prospelo obom stranám, nemyslíš?

4. Ja som za aby sa súčasný stav riešil, ale s rozumom! To čo navrhuješ nie je dotiahnuté. 450 000 ľudí? Ok, v tvojom príspevku si vravel že áut je tu už cez 200 000 plus 150 000 dochádza. Súhlasím že to je veľa a že na to toto mesto nemá kapacitu,  ale plošný zákaz nie je riešenie. Z tých 450 000 ľudí je polovica majiteľov áut, plus nehovoriac o tom že na nich sú zavislé iné osoby. Ok ak si si istý číslami, nechajme demokracii voľný priebeh a na základe výsledkov napr. tejto petície si utvor potom obraz, komu to reálne vadí a ako veľmi. Ak ti to podpíše nadpolovičná väčšina tak uznám že som sa mýlil a vôľa ľudu je iná. A čo ty?