Petícia za zníženie trestu pre Františka Koleno
Re:
Je pravda že sa na Slovensku dejú omnoho závažnejšie veci a zostanú nepotrestané ale....mladý chlapec ak by mu toto prešlo by získal pocit celebritnej nedotknuteľnosti skôr než sa celebritou stal.Chytiť hviezdne maniere je tak jednoduché.Na budúce si kopne do koho a zasa mu to prejde?Súdnictvo na Slovensku komentovať netreba každý vie aká prehnitá inštitúcia to je ale tento čin si trest zaslúži a pre pár ďalších dospievajúcich nadľudí by mal byť možno trocha aj odstrašujúcim príkladom.
Re:
Súdnictvo je téma sama o sebe a s týmto prípadom nič nemá.Proste vyvoleným prejde všetko a nkadý Koleno nemal za sebou žiadnu páku čo by ho z toho vytiahla.Osem rokov je dosť ale keďže niesom odborník na právo nebudem hodnotiť či je to veľa alebo málo.Na políciu mám tiež vlastný názor ale pozrime sa na vec očami ženy ktorej zostali trvalé následky a chlapec by si nepotrestaný hral hokej ďalej.Asi by ho svedomie dlho nehrýzlo.
Re: Re:
Samozrejme väčšina s Tebou súhlasí ale 8rokov je trest za vrazdu. Rok by bol myslím adekvátny.
Re:
a mozno raz zistis, ze mas neplnoletneho syna, ktory ked si vypije tak o sebe nevie a dodzube policajta viac ako sa to podarilo jemu a pojdes sediet aj ty.. a potom si spomenies na svoj primitivny koment :)
Re: Re:
Osem rokov je dosť ale potrestaný musí byť veď ak ozaj raz bude slávny tak ....vidíme to na dennom poriadku čo nám títo nadľudia vyvádzajú a s dobrými právnikmi ktorých si zaplatia majú register trestov čistý jak lalia a vy máte len oči pre plač.Chlapec sa začal správať hviezdne prv než sa hviezdou stal.Každý je strojcom svojho osudu a on si ten svoj pos.....
Re: Re: Re:
A možno raz zistíš že nejaký namyslený výrastok prekopne naopak koleno Tvojej mame a zo súdu ak nejaký vôbec bude pôjde vysmiaty lebo ...mu predsa nepokazíme sľubne začatú karieru.A Tvoja mama nedostane ani len invalidný dôchodok lebo nepodplatí posudkára.
Re: