Martinský obchvat, nechceme kamióny v centre

Kontaktujte autora petície

Táto diskusná téma bola automaticky vytvorená k petícií Martinský obchvat, nechceme kamióny v centre.


Hosť

#51

2015-07-23 07:36

Pokračujte ďalej v podpisovaní. Nie je to zbytočné. 


Hosť

#52 Re:

2015-07-23 22:49

#50: -  

 Vy ste ešte nepočuli, že sa ľudia môžu vystriedať? Hovorí sa tomu pracovať na dve zmeny. A nebojte sa, keby robotníkom dali poriadne platy, tak sa im tam prihlási dosť uchádzačov.


Hosť

#53

2015-07-27 19:57

Ani Vám už nesvieti pouličné osvetlenie? Ak niekto hovorí o pekle, myslím si, že hovorí o Martine. 


Hosť

#54

2015-08-11 20:44

Vieme už kedy prestanú jazdiť kamiony a nákladné autá cez mesto? 


Hosť

#55

2015-08-14 17:51

Chce mať niekto z Vás súčasného primátora Martina vo vláde SR alebo ako prezidenta SR? Je to jeho dlhoročná ambícia a postupnými krokmi smeruje k svojmu cieľu. Vedeli ste to? Pomôžeme mu v tom ničnerobením alebo ho zastavíme, ak nechceme mať z celej krajiny to, čo máme z Martina.  


Hosť

#56

2015-08-18 12:02

Som vodič, ale aj obyvateľ. Mám rád autá a obchvat treba, preto sa z neho teším, často chodím týmto územím a zdržiavam sa tam (Žilina, Madrtin a okolie), preto sa teším obchvatu, no aj cítim s tamojšími obyvateľmi. Postaviť ho treba, ale nie kvôli tomu otravovať ľudí.

Hosť

#57

2015-08-19 07:44

Viete o koľko prekračujú povolenú normu hluk, vibrácie a emisie z kamiónov a nákladných áut v meste? Pýtajte sa hygiény a odborníkov poverených Úradom zdravotníctva aké sú normy a zákony v tejto oblasti. Laickým okamžitým meraním na telefóne sme zaznamenali 83 dB pri prejazde jedného kamiónu v obytnej zóne. Keď idú naraz dva v dvoch prúdoch je to znásobené. Žiadajte svojich poslancov mestských častí o písomné vyjadrenie, prečo nemuselo mesto pri rekonštrukcii obchvatu žiadať o povolenie hygiénu na vstup kamiónov a nákladných do mesta. Pýtajte sa kompetentných úradníkov v meste zodpovedných za povolenie vstupu kamiónov a nákladných áut, či máme výnimku od EU na vstup kamiónov a nákladných áut do mestských častí kde sú obytné zóny aj keď ide o rekonštrukciu.        


Hosť

#58

2015-08-19 07:53

Blíži sa školský rok a napätie na uliciach Mudroňová, Hviezdoslavová a Jesenského sa značne zvýši s príchodom detí do škôl. Dve dospelé obete rekonštrukcie obchvatu sme zaznamenali asi všetci. Nie sme v historickej Číne kde pri stavbe Čínskeho múru zomieralo množstvo ľudí kvôli "vyššiemu poslaniu". Ani jeden ľudský život by nemal byť predčasne zastavený kvôli nepremysleným a nekompetentným úradníkom, ktorí ledva vedia riadiť trojkolku nie to mesto alebo štát. Podpisujte ďalej petíciu a žiadajte úradníkov a svojich poslancov aby okamžite presmerovali kamióny a nákladné autá späť na obchvat. Keď sa rozhodnú prejaviť dobrú vôľu, s našou pomocou to dokážu.   


Hosť

#59

2015-08-28 03:36

Keby všetkým dotknutým občanom, ktorých presmerovanie dopravy do cesntra mesta Martin poškodilo malo dať mesto kompenzáciu, čo by ste požadovali? 


Hosť

#60

2015-09-24 05:04

Vedeli ste, že....

podľa Zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov podľa par. 54 dozor nad dodržiavaním ustanovení tohto zákona a všeobecne záväzných právnych predpisov vydaných na jeho vykonanie (napr. vyhláška MZ SR č. 549/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov) vykonáva štátny zdravotný dozor. V tomto konkrétnom prípade v zmysle par. 54 ods. 2 orgánom štátneho zdravotného dozoru sú zamestnanci regionálneho úradu verejného zdravotníctva.

Ak príslušný orgán RÚVZ zistí prekročenie prípustných hodnôt hluku, infrazvuku a vibrácií stanovených vo vyhláške MZ SR č. 549/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, uloží porušiteľovi podľa par. 57 ods. 50 písm. a) pokutu vo výške od 150 eur do 20 000 eur.