Petícia za zrušenie vlakov zadarmo
Dnes urobil R 611 Považan na trase BA-Poprad meškanie 110 min v prepríprave na chaos od pondelka. Navrhujem premenovať R 611 Považan na R 611 Kráľ Fico.
Re: Re: Vlaky zdarma ANO
#634: ja - Re: Vlaky zdarma ANO
Prosím Vás zabudnite na to, že tieto peniaze by sa dali minúť resp. vynaložiť účelnejšie. Ak nebudú vlaky zadarmo, tak nebude nič iné - max. predražené CT prístroje, WC kontajnery. . . . . .. . . . .. ale nič iné rozumné pre spodinu.
Re: Konecne.
somarina, skús bývať v Zamagurí- tam vlaky niesú a ludia musia za prácou chodiť autobusom. a aj študenti do školy ,
z tej akože výhody majú figu, a ďalej len budú prispievať na vlaky tým, čo to majú zdarma-
vlaky zadarmo, prosim nie
Som študentkou, a nesúhlasím s vlakmi zadarmo... vďaka tomuto kroku panuje teraz na staniciach chaos nevraživosť atď. Cestovanie vlakmi sa zmení z pohodlia (akého takéto) na nepohodlie, z pokoja na nenávisť... Jednoducho celé zlé to je.
nie populizmus,ale kvalitu a dostupnosť služieb za rozumnú cenu
potrebujeme.
To sa dosahuje usilovnou vytrvalou prácou, nie sľubmi, nie kradnutím v priamom prenose, nie zneužívaním verejných funkcií na obohacovanie sa.
Komsomolci a komunisti sú v tomto majstri: presvedčia ľudí, že to robia pre nich, že im niečo dajú
a za chrbtom im desaťnásobok zoberú.
Vlaky zadarmo nie sú pre vidiek
Na jednej strane tento populizmus môže zlepšiť takmer neexistujúcu spoluprácu medzi železničnou a vlakovou dopravou, ale zatiaľ platí, že Vlaky zadarmo nie sú pre vidiek
Namiesto toho, aby sa na Slovensku skvalitnila železničná doprava vstupom a rozšírením súkromého dopravcu, teda vytvorením konkurenčného prostredia, toto! Fico čakal úplatok, nedostal nič, tak urobil škrt cez rozpočet súkromému prepravcovi, zaviedol dopravu zadarmo.
Katastrofálna situácia vo vlakoch teraz bude ešte väčšia katastrofa. Stačí sa pozrieť do Ćeska, môže to byť aj lepšie a zdravým spôsobom!
A to, že tým zvýhodnil len čast obyvateľov!