Nechceme byť dojná krava

Kontaktujte autora petície

Táto diskusná téma bola automaticky vytvorená k petícií Nechceme byť dojná krava.


Hosť

#1

2016-05-12 07:41

Som absolventkou KMKD a bola by som veľmi rada, keby naďalej fungoval a prosperoval. Je to mladý a zaujívavý odbor. Dajme m u preto šancu a nerobme všetko preto,aby skončil.
Sushi

#2 Rád tu študujem :)

2016-05-12 08:41

Mediamatika je podľa mňa jeden z najlepších odborov a nezískal akreditáciu B+ len tak nadarmo.

Nemal by však platiť za chyby fakulty, preto podporujem túto petíciu.


Hosť

#3

2016-05-12 09:09

Správa Fakulty humanitných vied je dlhodobo ochromená. Petíciu považujem za signál, že sa ešte nájdu ľudia, ktorí majú záujem kritický stav riešiť. Spolieham sa na priaznivý vývoj a výsledok v prospech univerzity.

Kamil Mihalov


Hosť

#4

2016-05-12 09:50

Ako byvala studentka katedry, vyucujuca i clenka fakultneho senatu, suhlasim s uvedenym. Odbor mediamatika a kulturne dedicstvo spaja mnozstvo sikovnych a talentovanych ludi na obidvoch stranach - medzi studentami i vyucujucimi, a prostredie na fakulte dlhodobo nepodporuje ich rozvoj, skor brzdi.
Akademicky priestor by podla mna mal byt urodnou podou, z ktorej vyrasta nasa buducnost, nie nehostinna mesacna krajina, ku ktorej ma FHV dlhodobo blizsie.
Drzim palce a verim, ze sa zmena podari, ze ta zmena pomoze a ze univerzita nestrati vsetko dobre, co na MKD je.

Oli Guttenova


Hosť

#5

2016-05-12 11:40

lebo pani dekanku nemusím
Sympatizantka

#6

2016-05-12 11:49

Som vełmi rada, że mladí ľudia konečne prejavili verejne svoj názor a bojujú týmto spôsobom za správnu vec. Držím Vám palce.

Ľudmila Mihalovová

dušan dobiaš

#7 Nie je mi to jedno

2016-05-12 13:45