STARÁ: Petícia za zachovanie stromového porastu na Štúrovej ulici v Piešťanoch

Komentáre

#603

Podpisujem , lebo ak je možnosť zachrániť len jeden strom pre budúce generácie má to zmysel.

(Bratislava, 2018-08-12)

#605

Podpisujem

(Piešťany, 2018-08-12)

#610

Podpisujem. Dovody osobne. Preco vyrubovat zelen a stromy ked nam ich vychrice aj tak vela vylamu. Co budeme dychat smog?

(Bratislava, 2018-08-13)

#614

lebo mi zalezi na zeleni a PN mam rad ;)

(Bratislava, 2018-08-13)

#615

Podpisujem túto petíciu, lebo mi záleží na zdravom ovzduší v tomto krásnom meste, a uvedomujem si čoraz viac ako je zeleň dôležitá pre naše zdravie a kvalitný život. Ak nechcete aby všetci ľudia z vášho mesta utekali, ale naopak viete ako svoje mesto urobiť prosperujúce miesto, kde budú radi tráviť čas či už jeho obyvatelia alebo turisti alebo obchodníci, určite viete že zeleň je jedna z hlavných aspektov, ktoré ľudia zvažujú pri výbere miesta kde budú chcieť investovať svoj čas ako aj peniaze, jednoducho kde budú chcieť žiť svoj život.

(Bratislava, 2018-08-13)

#620

Nepríde mi vhodny výrub tichto stromov nijako tam.nezavadzaju a nikomu nevadia listy sa na jesen pozametaju,povysavaju a kvoli peniazom.to zmysel nema...

(Horná streda, 2018-08-13)

#627

Podpisujem, lebo nesúhlasím s výrubom stromov, dá sa to riešiť i iným spôsobom. Musíme sa zastať stromov, keď sa nemá kto. Už bolo v Piešťanoch toho vyrúbaného priveľa. Takže hovorím dosť!

(Piešťany, 2018-08-14)

#629

si myslím, že treba hľadať riešenia ako zdravé stromy ponechať , nie vypíliť kvôli autám, sieťam, čomukoľvek...spríjemňujú prostredie, zabraňujú prehrievaniu aj tak všadeprítomného asfaltu, zadržujú vlahu, atď....

(Horná Streda, 2018-08-14)

#631

Tie stromy ktoré naozaj zavádzajú až v domoch v poriadku ale tie čo netreba vyrubat tak bojujeme za tie.

(Piešťany , 2018-08-14)

#632

Podpisuje, lebo chcem chrániť prírodu!

(Piešťany, 2018-08-14)

#640

Nesuhlasim s vyrubom stromov na sturovej ulici, pretoze nam ochladzuje cesty, robi tien cez letne horucavy a najma kusok prirody je treba v meste.

(Avenches, 2018-08-14)

#641

Podpisujem, lebo nesúhlasím s výrubom stromov, vždy sa dá nájsť iné riešenie.

(Banka, 2018-08-14)

#648

Chory trend ničenia stromov a stale širších ciest a novych parkovisk na ukor toho mala prirody co este v meste mame.

(Piešťany, 2018-08-15)

#652

Peňazí na takéto prace (starostlivosť o vzrastlú mestskú zeleň -adaptácia na zmeny klímy v mestách) bude čím dalej tým viac, aj mimo mestskej kasy.. to stromy sú tam 80 rokov, nejaká 5ročnica a populizmus sú v porovnani s hodnotou tých 12-16stromoc neporovnateľne.. zastavte prosim ten výrub, rad vam pomôžem všetkými desiatimi. Aktuálne zachranujem pro Bono pre mesto Zvolen 25metrovy topoľ v mestskom parku Lanice. Rad ošetrím aj tieto, ak je to možné.. môžte mi sprostredkovať stretnutie s primátorom?? Zachránime ich.. staré inžinierske siete nemajú ani zďaleka hodnotu jedného toho statného jaseňa, či lipy.. nie tucet. Tie siete sú aj tak passé, veď už budú budovať iný nové.. na “západe” sa to v pohode rieši, alebo predvída.. podobnú ulicu, 30cm vypuklé chodníky mame aj vo Zvolene na ulici T. Vansovej a ostatných rovnobežných a teraz čo? Chodník je viac ako klimatický efekt tých stromov? Asi ťažko.. oni majú bioklimaticky efekt obrovskej hodnoty, náhradná výsadba sa s nimi nemôže rovnať.. v kontexte zhoršujúceho sa stavu klímy v mestách (PN mega) majú takéto stromy mat status chránených stromov..

(Vyšný Žipov, 2018-08-15)

#653

Lebo toto celé je na hlavu postavené.

(Piestany, 2018-08-15)

#654

lebo stromy patria do mesta. ochladzujú ulicu v horúcom lete, pomáhajú zadržovať vlahu. Verím, že keď podobné rekonštrukcie dokážu citlivo vyriešieť v zahraničí, naučia sa to aj odborníci na Slovensku,

(Zvolen, 2018-08-15)

#655

Stromy sú život, uprednostňujem živé pred neživým. A spôsob, ako zrekonštruovať a pritom ponechať zeleň-existuje.

(Záhradná 161, 03105 Liptovský Mikuláš, Liptovská O, 2018-08-15)

#656

Podpisujem, lebo zdrave stromy treba chraniť .. nie nicit. A ved predsa chceme viacej zelene v Piestanoch

(Moravany nad Vahom, 2018-08-15)

#667

Stromy su nenahraditelne v zdravom ekosysteme.

(Bratislava, 2018-08-17)

#668

Nemyslím si,že to treba vyrúbať všetko ak teda je to nutné,tak len to čo zasahuje do stavby...boli tam XX rokov a teraz s tým je zrazu problém....nevadí to tak určitým.majitelom nehnuteľností odkupenych? Sama stavba ,zeleň nikde a aj to posledné čo nám dáva tieň a kyslík,potrebujú zničiť. Nepáči sa mi to.....

(Piešťany, 2018-08-17)

#669

Myslím, že naše mesto prišlo už o dosť zelene a komunikácie sa pri troche chcenia a záujmu o prírodu dajú rekonštruovať aj bez takýchto zásahov. Alebo je tu "iný" záujem?

(Piešťany, 2018-08-17)

#671

Som proti vyrubu.

(Piestany, 2018-08-17)

#676

som za zachranu stromov a za zachovanie zelene v meste, nenicme to co nasi predkovia zasadili, vazme si toho...

(Piešťany , 2018-08-18)

#682

Súhlasím s textom petície, a preto pridávam svoj podpis.

(Banka, 2018-08-20)

#687

Mi záleží na životnom prostredí je škoda vyrubat tak veľké stromy treba vymyslieť spôsob ako ich zachovať

(Piešťany , 2018-08-21)

#688

Podpisujem túto petíciu za záchranu našich stromov, ktoré v lete tienia pred slnokm a v zime chránia pred snehom a som za zachovanie akejkoľvek zelene v našom meste. Vaše rozhodnutie odtrániť zdravé stromy je nezmyselné, každým stromom oberáte Piešťany o kyslík a o flóru, ktorá sa rokmi tak pracne budovala. Zamyslite sa najmä kvôli svojim deťom, oberáte ich o krásy mesta a ničíte prírodu. Aj vaše deti budú tade chodiť a nebude sa im páčiť, že na nich nemilosrdne páli slnko.

(Piešťany, 2018-08-21)

#690

Myslím si,že stromy do nášho kúpeľného mesta určite patria a nevidím dôvod prečo tak nádherné a ktomu vzácne staré lipy majú trpieť kvôli ľuďom,ktorí sú na tomto svete kratšie ako ony.Nemajú na to právo.

(Piešťany, 2018-08-22)

#694

Podpisujem.

(Bratislava, 2018-08-24)

#696

Iba úplný hlupák môže vydať takýto príkaz. A niet na to žiadnej výhovorky!
Urobte všetko preto, aby mali tie stromy dostatok priestoru na život a nepoužívajte ako dôvod na ich zabitie skutočnosť, že si ten priestor hľadajú sami.

(Bratislava, 2018-08-25)

#700

podpisujem

(piestany, 2018-08-25)

#727

Podpisujem lebo v celých Piešťanoch zachvíľu nebudú žiadne staré, veľké stromy ktoré zabezpečujú aby sme nežili v betónovej džungli a neuvarili sa v lete zaživa.

(Piešťany, 2018-08-31)

#732

štve ma, že chcú všade všetko rúbať

(Trenčín, 2018-09-02)

#736

Pretože je v mestách zelene málo, developeri sú nenásytní, zdravý rozum vymiera...

(Košice, 2018-09-06)

#739

je to nutné

(Žarnovica, 2018-09-08)

#750

Podpisujem lebo keď sa ľudia nebudú brániť a starať sami, tak im nik nepomôže.
Greenpeace určite nepomôže lebo to mení ich agenda....

(London , 2018-12-07)

#755

Podpisujem lebo je to proti zdravemu rozumu. Lipy su chranene a mozu rázť aj 600 rokov. Akym pravom ich idete nahradzat za ine?

(KRAKOVANY, 2020-09-29)

#757

Vatolik

(Piešťany, 2021-02-02)

#759

podpisujem, lebo takto to nemá fungovať.... Pozrite sa, aká rozpálená je v lete Teplická, tie javory, ktoré nasadili namiesto 80- ročných líp, netienia chodníky skoro vôbec!

(Moravany nad Vahom, 2021-02-02)

#760

Som za zachovanie životneho prostredia

(Bratislava , 2021-02-02)

#772

Podpisujem ,lebo som za zachovanie zelene a tie stromy sú tam krásne a nemali by vadiť nikomu.

(Piešťany, 2021-02-02)

#776

Podpisujem

(Banka, 2021-02-02)

#780

podpisujem, lebo vsetko sa len nici v tomto peknom meste, co pozeram na vsetko co sa buduje ma vela zlych projektantov, co sa pocase ukaze ako velmi zle riesenie a stoji to potom mesto este viac penazi

(Piestany, 2021-02-02)

#782

vela sa robia vyruby a znetvoruju stromi na akesi pahyle..chranme si zelen co najviac,vazme si stare stromi..

(piestany, 2021-02-02)

#783

Kazda zachrana zdraveho stromu ma zmysel. Architektura by sa mala prisposobovat existujucim stromom a nie naopak...

(Piešťany, 2021-02-02)

#784

Stromy sú život

(Piešťany, 2021-02-03)

#788

Podpisujem.

(Ratnovce, 2021-02-03)

#791

Som za zachovanie minimalne prvych 4-5 stromov pri byvalom cintorine. MS

(Piestany, 2021-02-03)

#793

Podpisujem lebo mesto chce ozaj radšej vyrúbať stromy namiesto toho aby spravilo svoju povinnost opraviť cestu. Lebo ak vyrúbu stromy, lahšie sa im to bude opravovať, a omnoho lahšie tam spravia PLATENÉ parkovacie miesta

(Piešťany, 2021-02-03)

#796

podpisujem

(Piešťany, 2021-02-10)

#797

Nesuhlasim s vyrubom, da sa to realizovat aj inou formou aby sa stromy zachovali. Vid zahranicie (konkretne napr.chodnik okolo Bodamskeho jazera). Stromy su bez problemov aj v strede chodnika.

(Piešťany, 2021-02-10)

#798

Nesuhlasim s vyrubom stromov. Navrhujem zachovat stromy pretoze su prirodzenou sucastou mesta, vytvaraju sceneriu a atmosferu mesta a kultivary sem nepatria. Vek stromu nie je ohraniceny jeho papierovym "vekom". Vid lipa v pri Bojnickom zamku (iac ako 600 r.). Chodniky sa mozu prisposobit stromom, pricom vznike krasna kompozicia ako bezne vidime v kulturnom zahranici (napr.Bodamske jazero).

(Piešťany, 2021-02-10)