Petícia proti zriadeniu reedukačného centra na adrese: Rontgenovej 6 v Bratislave

Komentáre

#2

V materskej škole, ktorá s Röntgenovou 6 susedí (iba chodník nás oddeľuje) som zamestnaná 29 rokov. Chcem, aby boli deti zdravé a šťastné. Nechcem, aby sme vychovali budúcich narkomanov. Aby som ráno pred tým, ako pôjdem s deťmi na školský dvor zbierala striekačky, alebo striehla, či deťom nejaký díler niečo neponúka.

(Kaplna, 2017-09-28)

#3

Nechcem ohrozit svoje dieta!

(Bratislava, 2017-09-28)

#5

nesuhlasim s umietsnenim reedukacneho centra

(Bratislava, 2017-09-28)

#6

Nesuhlasim s reedukacnym centrom

(Bratislava, 2017-09-28)

#9

podpisujem, lebo v tesnej blízkosti je Materská škola do ktorej chodí môj syn, a nezdá sa mi vhodné takéto zariadenie umiestniť do sídliska, kde sú školy a škôlky plné malých detí....

(Bratislava, 2017-09-28)

#10

nesuhlasim s otvorenim uvedeného centra v tejto lokalite, nakolko v okoli je mnozstvo zariadení určených maloletým a neprajem si pritomnost takéhoto centra v okoli.

(Záporožská 6, Bratislava, 2017-09-28)

#11

Podpisujem,lebo si nezelam takto zamerany objekt v blizkosti mojich maloletych deti,z dovodu bezpecnosti.

(Bratislava, 2017-09-28)

#13

Byvame s rodinou priamo na Zadunajskej ceste 9, uz teraz sme pod oknami mali vyrastkov z detskeho domova a vonkoncom si nezelam, aby sa moje deti hravali v bezprostrednej blizkosti reedukacneho centra.

(Bratislava, 2017-09-28)

#18

Je to miesto nevhodné

(Sečovská Polianka, 2017-09-28)

#19

Podpisujem.

(027 43 Nizna, Nova Doba 499/17, 2017-09-28)

#22

miesto nie je vhodné, nesúhlasím s umiestnením

(Bratislava, 2017-09-28)

#23

Nie je vhodne, aby deti z materskej školy boli v blizkosti drogovo závislých,to je neskutočné, že toto mohol vôbec niektor rozhodnut.

(Bratislava, 2017-09-28)

#24

V centre Petržalky zriadiť reedukačné centrum pre drogovo závislých považujem za mimoriadne nešťastné miesto. Tých závislákov treba dostať von z mesta na samotu, kam nebudú môcť dealeri drog a naopak, odkiaľ sa bude mladistvým ťažko utekať. Taktiež tam nebudú môcť páchať kriminalitu. Či budú tí feťáci zamknutí v tej škôlke na Rontgenovej 6 a budú ich strážiť policajti, aby odtiaľ neušli ? By ma zaujímalo, čí to bol nápad práve toto miesto, ktorá organizácia to bude zastrešovať, a koľko peňazí na to dostanú zo štátneho rozpočtu...

(Bratislava, 2017-09-28)

#27

V bezprostrednej blizkosti vlastním byt a považujem za neštastné riešenie využiť pôvodnu škôlku na tieto účely.

(Bratislava, 2017-09-28)

#28

Nechápem ako môžu feťákov umiestniť pri škôlke!Celé to je choré!

(Bratislava, 2017-09-28)

#31

Myslím si ze ty co pomoc potrebujú ju určite dostanú a naša legislatíva je plne v tom aj funkčná ale ak je niečo šialene a proti logike je ked sú veci nútene a zneužívané v niekoho prospech jednotlivo . Je to len môj názor k danej veci prečo súhlasím s touto petíciou .

(Pezinok, 2017-09-28)

#34

Podpisujem

(Brtislava, 2017-09-28)

#37

Nevhodne umiestnenie v bezpecnej casti Petrzalky, kde sa nebojime pustat deti same von, toto centrum by to mohlo zmenit k horsiemz

(Bratislava, 2017-09-28)

#43

Podpisujem lebo nesúhlasím s polohou

(Bratislava, 2017-09-28)

#44

Podpisujem petíciu, neželám si, aby v danom objekte bolo centrum pre drogovo závislých. Miroslav Krajčír

(Bratislava, 2017-09-28)

#45

Nevhodná lokalita v blízkosti zariadení pre deti. Podpisujem lebo nesúhlasím s otvorením tohto centra.

(Košice, 2017-09-28)

#48

Podpisujem peticiu proti zriadeniu reedukačného centra na adrese: Rontgenovej 6 v Bratislave.

(Bratislava, 2017-09-28)

#52

Nielenže je tam materská škola, ale neďaleko sú aj dve základné školy. Naozaj nevhodná poloha pre reedukačné centrum.

(Bratislava, 2017-09-28)

#57

nesúhlasím so zriadením centra z dôvodu, že blízko je škôlka a škola.

(Bratislava , 2017-09-28)

#61

Lebo s tým nesúhlasím

(Bratislava, 2017-09-28)

#62

Podpisujem, lebo bývam v danej lokalite a nechcem, aby sa moje deti dostali do kontaktu s drogovo závislou mládežou

(Bratislava, 2017-09-28)

#68

podpisujem pretoze som zasadne proti tomu aby bol takyto typ zariadenia v blizkosti zakladnych a materskych skol, taktiez ihrisk

(Bratislava, 2017-09-28)

#71

Moje deti navštevovali tuto škôlku , bývame v blízkosti centra a nemyslím si , že je vhodne situovať takéto zariadenie do oblasti , kde sa buduje mladá nova generacia v škôlkach a školách . Určite je dosť iných budov v rámci BA , ktoré budú na to vhodnejšie

(Bratislava , 2017-09-28)

#72

Zriadenie reedukacneho centra je absolutne nevhodne vzhladom na blizkost materskej a zakladnej skoly.

(Bratislava, 2017-09-28)

#75

Podpisujem ,moj syn nastevuje matersku skolku a myslim si ,ze taketo centrum by malo byt niekde v menej frekventovanej casti a hlavne nie pri materskej skole ,pripadne zakladnej skole .Popovicova

(Rovinka, 2017-09-28)

#81

Podpisujem petíciu, nakoľko v okolí sa nachádza niekoľko etablovaných predškolský a školských zariadení. Vybudovanie tohto typu reedukačného zariadenia v tomto okolí je vysoko nezodpovedné zo strany zodpovedných. V prípade vybudovania takéhoto centra v tomto okolí a jeho následkoch, v podobe postihnutia ktoréhokoľvek dieťaťa, z predškolského alebo školského zariadenia musia byť zodpovedné osoby oboznámené s trestnou zodpovednosťou v plnej miere.

(Nobelovo námestie 9, 851 01, Bratislava, 2017-09-28)

#87

Lakyová Drahoslava

(Bratislava, 2017-09-28)

#88

Uvedenú lokalitu (Röntgenova, BA) považujem za absolútne nevhodnú pre daný typ zariadenia - reedukačné centrum pre drogovo závislých a nesúhlasím s takýmto riešením. BP
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odpoveď zo dňa 5.10.2017 od zriaďovateľa UPSVAR SR:

Dobrý deň,

na základe Vašej žiadosti o informácie podanej v zmysle zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, doručenej na Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, zaevidovanej pod číslom záznamu 2017/170358, Vám uvádzame nasledovné:

Účel Detského domova Studienka, na ktorý bol zriadený, sa nemení.

V zmysle zákona č.305/2005 Z. z. o sociálnoprávnej ochrane detí a o sociálnej kuratele a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v zmysle aktualizovanej Koncepcie zabezpečovania výkonu súdnych rozhodnutí v zariadeniach sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately detí na roky 2016 - 2020, schválenej ministrom práce, sociálnych vecí a rodiny dňa 29.5.2017, Uznesením č. 18/17, vznikne popri inej špecializovanej skupine v Detskom domove Studienka, Röntgenova 6, Bratislava, postupne, po 1.1.2018, špecializovaná samostatná skupina pre deti po skončení liečby drogových a iných závislostí na základe odporúčania poskytovateľa zdravotnej starostlivosti.

Pôsobnosť Detského domova Studienka zostáva nezmenená. Reedukačné centrum nevzniká.

Aktualizovaná Koncepcia zabezpečovania výkonu súdnych rozhodnutí v zariadeniach sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately detí na roky 2016 - 2020, Plán transformácie a deinštitucionalizácie náhradnej starostlivosti, je zverejnená a dostupná na webovej stránke Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny pod dokumentmi detských domovov.

S pozdravom

JUDr. Viera Pribulová

Kancelária generálneho riaditeľa
a vedúceho služobného úradu
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8
812 67 Bratislava
------------------------------------------------
www.upsvar.sk
Tel: 02/20444 988
E-mail: viera.pribulova@upsvr.gov.sk.

(Hroznová 5, 90201 Pezinok, 2017-09-28)

#89

Staci si pozriet polohu. Nechcem upriet snahu o riesenie problemov drogovo zavislych. Su to predsa ludia, kt. maju problem a treba im pomoct. Ale umiestnovat taketo centrum v blizkosti 2 skol a niekolkych skolok je abolutne nevhodne.

(Bratislava, 2017-09-28)

#90

Podpisujem

(Bratislava, 2017-09-28)

#93

Podpisujem

(Bratislava, 2017-09-28)

#95

Podpisujem

(Bratislava, 2017-09-28)

#98

nesuhlasim s umiestnenim reedukacneho centra pre drogovo zavislych v susedstve materskej skolky.

(Bratislava, 2017-09-28)

#101

Absolútne nevhodné umiestnenie reedukačného centra do bezprostrednej blízkosti 3 škôlok a školy, ohrozujúce bezpečnosť a zdravie všetkých detí.

(Bratislava, 2017-09-28)

#103

Nevhodne umiestnenia centra

(Bratislava, 2017-09-28)

#104

Nepovazujem za vhodne umiestnit na spominanu adresu centrum tohto zamerania!

(Bratislava, 2017-09-28)

#106

Podpisujem, lebo v najbližšom okolí okolí sú tri materské školy a dve základné školy. A otvoriť presne oproti nim toto centrum je nevhodné.

(Bratislava, 2017-09-28)

#111

Podpisujem, lebo ak sa tam ma niečo zriadiť, tak potom škôlka, pre deti nemajúce miesto v existujucich a nie je ich malo. Slúžiť by mala budova nato načo bola postavená.

(Dolné Dubové 68, 2017-09-28)

#116

Si želám žiť so svojimi deťmi v bezpečí

(Bratislava, 2017-09-28)

#124

Rozhodne nesuhlasim s otvorenim daneho centra kvoli bezpecnosti a ochrane zdravia mojho dietata. Radsej nech je tam Domov seniorov...

(Bratislava, 2017-09-28)

#130

Byvam na rontgenovej ulici a zalezi mi na kvalite byvania.

(Bratislava, 2017-09-28)

#131

nesuhlasim

(Bratislava, 2017-09-28)

#136

Pretoze som proti zriadeniu reedukacneho centra na uvedenej adrese Rontgenova 6 v Bratislave.

(Bratislava, 2017-09-28)

#138

Súhlasím s popisom, nakoľko umiestnenie nie je vhodné do prostredia maloletých.

(Bratislava, 2017-09-28)

#142

Podpisujem petíciu proti zriadeniu reedukačného centra na adrese Rontgenova 6 v Bratislave

(Bratislava, 2017-09-28)

#143

Podpisujem petíciu proti zriadeniu reedukačného centra na adrese Rontgenovej 6 v Bratislave

(Bratislava, 2017-09-28)

#146

Podpisujem, lebo do skolky na Rontgenovej chodi moj syn.. a myslim si, ze nie je vhodne davat taketo centrum vedla skolky..

(Bratislava, 2017-09-28)

#149

Nesúhlasím so zriadením reedukačného centra. Je to objekt bývalej MŠ a mal by aj naďalej slúžiť tomu, k čomu bol vybudovaný. Takéto zariadenie nepatrí do tejto lokality, medzi ZŠ, MŠ!!

(Bratislava, 2017-09-28)

#150

Podpisujem, lebo to snad nemyslia vazne,pri skolke spravit reedukacne centrum!

(Bratislava, 2017-09-28)

#156

Podpisujem danu peticiu, lebo nesuhlasim so zriadenim reedukcneho centra,vzhladom na oblast, kde su zakladne skoly, skolka a velke riziko vzhladom na klientelu centra

(Bratislava, 2017-09-28)

#157

Dobrovoľne podpisujem petíciu
Nepáči sa mi tento projekt a nechcem aby v blízkosti materských a základných škôl bolo reedukacne centrum. Bývam na tom sídlisku 32 rokov. Dobrý nápad tam nebol ani ked tam bolo centrum pre výchovnu a psychologickú prevenciu.

Čo tak tam urobiť naspäť materskú škôlku???
Deti je plno a škôlok malo.

(Bratislava - Petržalka, 2017-09-28)

#159

Ďurčáková

(Bratislava, 2017-09-28)

#162

V "jame levovej" sa nebuduje niečo takéto ...
Treba inú lokalitu si zvoliť, niekde pri horách,na farme...atď. V Petržalke,v hlavnom meste dosť nevhodné...!!!!!

(Bratislava, 2017-09-28)

#163

Podpisuje nesúhlasím s umiestnením pri mš

(Bratislava , 2017-09-28)

#165

Podpisujem preto ze som zažila ako dieta obdobie keď boli priestory využívané podobným účelom,stretávali sa tam narkomani,sikanovali nás,robili tam neoriadok ihrisko vedľa budovy bolo neustále znečistené stretávali sa tam po terapiach alebo co to mali celé skupiny.

(bratislava, 2017-09-28)

#166

podpisujem túto petíciu

(Bratislava, Opletalova 72A, 2017-09-28)

#167

Nesuhlasim s vybudovanim reedukacneho centra v blizkosti materskych skolok a detskeho ihriska..

(Bratislava, 2017-09-28)

#173

Nemyslite vazne!!!!! V strede centra detskych skolok???? Porusite statne skolky, co uz myslim viac ludi pochopilo, ze velka hlupost.. teraz maju ludi platit chore peniaze na sukromne, kedze statnych je tak malo, ze neprijimaju deti.. a teraz tu chcete zriadit taketo centrum????
Absolutne som proti!!!
Ohrozujete deti a ludi v okoli!

(Bratislava, 2017-09-28)

#178

Podpisujem.

(Bratislava, 2017-09-28)

#186

...lebo reedukacne centrum by urcite nemalo stat v blizkosti skolok alebo skol...

(Kosice, 2017-09-28)

#198

suhlasim so znenim peticie,je to ohrozujuce pre obyvatelov a hlavne deti

(Bratislava, 2017-09-28)